OWCA w agencji

Według Moniki Grabowskiej, koordynatorki projektu rozwoju placówek partnerskich CUK Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, franchising w branży ubezpieczeniowej cały czas jest nowością. Dlatego właściciele CUK postanowili to wykorzystać i zdecydowali się na dwutorowy rozwój marki. Z jednej strony w dalszym ciągu otwierają placówki własne, z drugiej zaś strony robią wszystko, aby pozyskać jak najwięcej franczyzobiorców.
- Na chwilę obecną agencja posiada 72 placówki, w tym 26 własnych i 46 partnerskich. Tylko w tym roku otworzyliśmy 20 nowych punktów franczyzowych i kilka placówek własnych – opowiada Monika Grabowska.
Do końca 2012 roku w skład Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych ma wchodzić 128 oddziałów, przewagę mają mieć placówki franczyzowe. Firma otwiera oddziały własne w miastach, które mają co najmniej 100 tys. mieszkańców, a partnerskie w mniejszych miastach powiatowych.
Swoich partnerów biznesowych CUK określa mianem „OWCA”, czyli osób wykonujących czynności agencyjne. Dzięki temu nie muszą oni osobiście negocjować warunków i podpisywać osobnych umów agencyjnych z konkretnymi ubezpieczycielami. Oprócz wsparcia w postaci wiedzy i szkoleń, franczyzodawca oferuje również działania marketingowe.
- Dostajemy całą ofertę „agencji matki”, dzięki czemu możemy się skupić na rozwoju własnego oddziału – mówi Renata Głębicka-Słubińska, która od 2008 r. prowadzi oddział CUK w Lipnie oraz od 2009 r. w Kutnie.
Na uruchomienie i aranżację placówki franczyzobiorca musi przeznaczyć od 20 do 30 tys. zł. Natomiast opłata za korzystanie z loga CUK wynosi 100 zł brutto miesięcznie.
(asz)

ZOBACZ W KATALOGU





















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.
Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
– Polacy rocznie wydają na składki dotyczące wszystkich ubezpieczeń ponad 70 mld zł. Rynek rośnie co roku o kilka procent – mówi Paweł Gawinecki z ERGO Hestia.
Komfort klienta przekłada się na biznes franczyzobiorcy – uważa Alior Bank, proponując nową aranżację wnętrz w placówkach partnerskich.
– Niemal co piąty franczyzobiorca VeloBanku prowadzi więcej niż jedną placówkę – mówi Wojciech Olearnik, dyrektor departamentu sieci partnerskiej VeloBanku.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Credit Agricole/Alior Bank
Witam, czy ktoś ma doświadczenie z bankiem Credit Agricole i mógłby doradzić w jakim stopniu ta współpraca jest rentowna.
Velobank
Witam, czy ktoś prowadzi lub ma zamiar zacząć z velobankiem?
Pekao SA - czy to dobry pomysł na biznes
Warto interesować się tematem czy lepiej wybrać inny bank ?
PEKAO PARTNER - FRANCZYZA
Witam, Czy posiada ktoś jakiekolwiek informacje na temat franczyzy Banku Pekao ? Chodzi głównie o wynagrodzenie i przyznawalnośc kredytów. Warto interesować się tematem...
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
Skąd wziąć pieniądze na rozwój firmy?
dofinansowania są różne konkursy organizowne przez gmine, miasto, ministerstwa w zaleznosci od pomyslu na biznes.
Firma pożyczkowa
Ja gdy wiem, że chce uzbierać na dany cel, stosuje zasadę50/30/20, dzięki temu oszczędzam i nie potrzebuję pożyczać pieniędzy.