Piękno rodem z Łotwy
 
                                                                        Attirance jest marką pochodzącą z Łotwy. Firma zajmuje się produkcją i sprzedażą naturalnych, ręcznie produkowanych kosmetyków (m.in. mydła, kulki kąpielowe, szampony i odżywki do włosów, żele, olejki i płyny do kąpieli, peelingi i masła do ciała, balsamy i jogurty do ciała, olejki eteryczne, kremy do twarzy, sole i mleczka kąpielowe, aromatyczne świeczki, etc.) W 2008 roku Attirance rozpoczęła budowę międzynarodowej sieci franczyzowej. W ciągu trzech lat powstały franczyzowe sklepy w Rosji, Niemczech, Włoszech, Szwajcarii, Finladii, Estonii, Kanadzie Libanie, Turcji, Mongolii, Południowej Afryce oraz innych krajach. Łącznie w sieci działa 36 salonów (w tym 34 franczyzowe). Firma poszukuje również masterfranczyzobiorcy oraz franczyzobiorców w Polsce.
Dziesięcioletnia umowa masterfranczyzy Attirance daje wyłączne prawo do rozwoju sieci salonów Attirance i pozyskiwania nowych partnerów na terenie całej Polski. Licencjobiorca będzie mógł również czerpać zyski z dystrybucji kosmetyków – pośrednictwa między producentem a franczyzobiorcami, wybranymi sieciami drogerii, salonami urody i spa, aptekami i hotelami. Biorca licencji master otrzyma również wsparcie na starcie i doradztwo w trakcie trwania umowy. Umowa daje możliwość uruchomienia sklepu internetowego.
Koszt licencji master to 80 tys. euro. Masterlicencjobiorca musi liczyć się z kosztem 150-200 tys. euro przy budowie całej sieci w Polsce - przy założeniu min. 35 sklepów otwartych w ciągu 6 lat, z czego 10 proc. będą stanowić placówki własne masterlicencjobiorcy, a 90 proc. sklepy prowadzone przez pojedynczych franczyzobiorców.
Koszt licencji na pojedynczy sklep wynosi 10 tys. euro. Koszt otwarcia sklepu Attirance to min. 30 tys. euro.
(emka)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Kosmetyki z Francji
                                                /19.11.2024
                                             
                                                Kosmetyki z Francji
                                                /19.11.2024
                                            
                                            Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...
 
                 
                     
                                  
  
  
 