City Hell zmienia oblicze

- Zdecydowaliśmy się wprowadzić istotne zmiany w umowie, bo uznaliśmy, że większa swoboda w działaniach partnerów obu stronom może wyjść tylko na dobre - przekonuje Adam Bilik, współwłaściciel firmy Outlet Polska, zarządzającej siecią City Hell. - Naśladując największe, światowe marki odzieżowe i ich zachowania podczas niezbyt dobrego okresu dla branży odzieżowej, który wciąż trwa – podjęliśmy pewne decyzje, których efektem są właśnie te zmiany.
Od teraz franczyzobiorcy nie muszą zaopatrywać się jedynie u franczyzodawcy. - Wychodzimy z założenia, że dobra oferta obroni się sama i nie boimy się porównań - podkreśla Adam Bilik. - Nawet największy importer odzieży nie jest w stanie sprostać wszystkim oczekiwaniom modowym potencjalnych klientów, dlatego firma postanowiła dać franczyzobiorcom możliwość dostosowania ich oferty dla lokalnego, często specyficznego klienta. Część oferty funkcjonującej pod wspólną marką City Hell mogą uzupełniać towarami, które uważają za pomocne.
Poszerzenie oferty firmy wpłynęło korzystnie na wysokość angażowanych w przedsięwzięcie środków. Dzięki temu posunięciu obniżyły się koszty mebli oraz koszt zatowarowania sklepu z około 1 tys. zł / m2 do 650 zł / m2 netto. Aby przyłączyć się do sieci wystarczy mieć już 50-60 tys. zł. Jak zapewnia Adam Bilik, kwota inwestycji w City Hell Baby - sklep z markową odzieżą dziecięcą – jest jeszcze mniejsza.
Wszystkie zmiany mają wejść w życie wraz z uruchomieniem nowej, odświeżonej strony internetowej City Hell i sklepu internetowego.
- Dzięki sklepowi detalicznemu w profesjonalnej szacie, będziemy mogli śmiało promować całą sieć City Hell w takich miejscach i za pomocą takich środków, jakich nie mieliśmy do tej pory - zaznacza Adam Bilik. - Skorzystają na tym wszyscy – zarówno franczyzobiorcy City Hell, którzy działając pod naszą marką będą mogli liczyć na promocję ich sklepu i prezentację asortymentu na ogólnopolskim forum. Nie różnimy się w tym temacie od wszystkich zachodnich sieci odzieżowych, które nawet zmieniają nazwy na takie, które promują sprzedaż internetową.
(agaka)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...