Pierwsze FitCurves pojawią się w Polsce do października

Jak mówią menedżerowie sieci odpowiedzialni za jej rozwój w Europie Środkowej, firmie udało się w Polsce podpisać dwie pierwsze umowy. Partnerzy z Rzeszowa i Poznania już rozpoczęli szkolenia w Wielkiej Brytanii.
Prowadzone są też intensywne rozmowy z kandydatami do otwarcia siłowni w Warszawie i Lublinie. Raul Nelson, zarządzający FitCurves w Bułgarii, Rumunii, Czechach i Polsce, przyznaje, że zainteresowanie amerykańskim konceptem franczyzowym jest nad Wisłą duże.
- Od ogłoszenia planów wejścia do Polski otrzymaliśmy już 40 zgłoszeń z dużych miast. Mam nadzieję, że latem podpiszemy kolejne umowy – mówi Nelson.
Przez rok FitCurves chce otworzyć w Polsce pięć siłowni. Za trzy lata placówek ma być 20, a za pięć – 40. Na całym świecie z usług FitCurves korzysta już 4 mln klientek w 10 tys. placówek. Siłownie tej marki zapraszają w swoje progi jedynie kobiety, wychodząc z założenia, że spora grupa żeńskiej populacji rezygnuje z wyprawy na siłownię, bo nie chce ćwiczyć w towarzystwie „napakowanych” macho.
Polska to kolejny punkt rozwoju amerykańskiej sieci na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. FitCurves od 2006 r. jest obecny na Węgrzech i Słowacji, a od 2008 r. na Ukrainie. Od roku sieć rozwija się także w Rumunii i Gruzji. Wraz z Polską rozpoczęła się też jej ekspansja w Czechach.
(gum)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Jazda samochodem, może i wygodna, ale coraz bardziej kosztowna. Ceny paliw idą w górę i nie wiadomo, jak bardzo zdrożeją. Alternatywą jest tańszy w utrzymaniu rower. Czy popyt na jednoślady to gwarancja udanego biznesu?
Odzież z metką Bergson znają wielbiciele aktywnej turystyki i sportów outdoorowych. Teraz marka chce sprzedawać ją także w sklepach franczyzowych.
– Z rodziną podobno najlepiej wychodzi się na zdjęciu. A my prowadzimy razem biznes. I dobrze zarabiamy – mówi Maja Włoszczowska, wicemistrzyni olimpijska, która wspólnie z mamą i bratem prowadzi firmę Quest, produkującą profesjonalną odzież sportową.
Lasy i parki pełne biegaczy, ulice miast zamykane na czas maratonów – oto Polska Anno Domini 2017. Podczas gdy jedni ruszyli się zza biurek, by w pocie czoła spalać kalorie, inni postanowili zrobić na tym interes.
Sławomir Naskręt przebiegł już tysiące kilometrów i na butach do biegania zna się jak mało kto. Swoją wiedzę postanowił przekuć w biznes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Jak otworzyć i z sukcesem poprowadzić warsztat samochodowy opowiada Wojciech Kosiński, właściciel warsztatu Mechanicy Magicy.
Sieć Go Herbs wchodzi we franczyzę. Czy trend na zdrowe odżywianie i naturalną suplementację to dobry pomysł na biznes?
Sieć Bricomarché świętuje 25 lat obecności w Polsce i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 roku planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20 proc. udziału w rynku i rozbudowę sieci do 400 sklepów.
POPULARNE NA FORUM
hala sportowa
mega fajny pomysł! no więc tak, jeśli chcesz stworzyć obiekt sportowy, to pewnie warto byłoby skonsultować się z kimś, kto się na tym zna. może poszukaj w okolicy...
Polska biega. Kto na tym zarabia?
Producenci elektroniki też na tym zarabiają tworząc takie, nota bene całkiem fajne, opaski:)
hala sportowa
Poszukaj na forum sportowe fakty. Polecam
hala sportowa
mam pomysł na stworzenie obiektu sportowego u siebie w okolicy, czy znacie jakiś speców którzy pomogli by mi to od zera stworzyć?
Polska biega. Kto na tym zarabia?
Najważniejsze, że dużo osób dzięki aplikacji zaczęło biegać. Myślę, że z czasem chętnych będzie jeszcze więcej.
nice
hello
Mistrzowski Bus- ktoś coś słyszał?
Jest to kolekcja klocków konstrukcyjnych i unikatowych figurek nawiązujących do mistrzostw świata w piłce nożnej Rosja 2018. W kolekcji znajdują się zeszyty, klocki do...
Polska biega. Kto na tym zarabia?
Bardzo ciekawe są różne aplikacje do biegania. Na pewno ułatwiają zadanie i pomagają mierzyć efekty.