Collagena znowu rozwija sieć

To bardzo ambitny plan. Obecnie spółka posiada dwie placówki własne w Warszawie. Jak zapewniają przedstawiciele firmy, Collagena prowadzi również zaawansowane rozmowy z partnerami z Wrocławia, Gdańska, Poznania oraz Białegostoku, Krakowa i Łodzi.
- Collagena to biznes odporny na kryzys. Grupę naszych klientów stanowi ta część społeczeństwa, która w najmniejszym stopniu odczuwa skutki kryzysu – są to ludzie zamożni, przedstawiciele prestiżowych zawodów – mówi Sylwester Jagodziński, dyrektor ds. rozwoju klinik Collagena.
Popyt na usługi z zakresu medycyny estetycznej zwiększa się. Wiąże się to ze wzrostem zamożności społeczeństwa, jak również ze zmianą jego mentalności i rosnącą wiedzą w tej dziedzinie. Dziś dobry wygląd konieczny jest zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym.
- Strzałem w dziesiątkę okazało się otwarcie kliniki Collagena w centrum handlowym – w warszawskich Złotych Tarasach - mówi Erika Kowadło-Kowalik, właścicielka klinik Collagena Botox Express. - Klinika medycyny estetycznej w centrum handlowym to pomysł unikalny. Intratność przedsięwzięcia skłoniła nas do szukania franczyzobiorców, którzy mogą otworzyć klinikę Collagena właśnie w dużych centrach handlowych albo w prestiżowych lokalizacjach w centrach miast. Zabiegi trwają krótko – lekarze eksperci wykonują je w ciągu kilku minut.
Franczyzobiorcy powinni dysponować kwotą 90 tys. zł na zakup licencji wraz z pakietem franchisingowym, jak i mieć możliwość umiejscowienia kliniki w prestiżowej i uczęszczanej lokalizacji. Wymagana powierzchnia lokalu wynosi od 35 do 55 m2. Koszty urządzenia pomieszczenia i lokalnej reklamy to kwota od 25 do 45 tys. zł. Opłaty franczyzowe wynoszą od 500 do 1000 euro miesięcznie - w zależności od wielkości miasta. Właściciel kliniki nie musi być lekarzem. Collagena oferuje również sprzedaż masterlicencji. Kraje, w których poszukiwania masterbiorcy trwają najintensywniej to Niemcy, Czechy, Słowacja oraz Ukraina, Białoruś, Rosja, Litwa, Łotwa i Estonia. Licencja master na kraj kosztuje od 100 do 200 tys. euro - w zależności od liczby mieszkańców i wysokości dochodu narodowego. Inwestycja przy założeniu kliniki kształtuje się w granicach 10-15 tys. euro. Franczyzodawca wymaga posiadania lokalu o powierzchni od 35 do 55 m2, w prestiżowej lokalizacji.
Szacowany okres zwrotu inwestycji wynosi 2-3 miesiące. Jak przekonują przedstawiciele firmy, oferta i szkolenia zostały skonstruowane w taki sposób, aby franczyzobiorcy zarabiali już od momentu otwarcia kliniki. Sieć dostarcza materiały do wykonywania zabiegów, za które franczyzobiorca zapłaci z już zarobionych pieniędzy.
(agaka)

ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Branża beauty i fitness ma mocną reprezentację na wiosennych Targach Franczyza. Widzimy się już 13 I 14 marca na PGE Narodowym!
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.