Inwestycja w sklep
                                                                        Od czego zależy sukces sklepu odzieżowego?
Przede wszystkim od lokalizacji i towaru. To są dwa najważniejsze czynniki. Dobra lokalizacja to taka, która mieści się w najpopularniejszym sprzedażowo miejscu w danym mieście. Otwieramy sklepy CroppTown przede wszystkim w wiodących handlowo miejscach. Unikamy inwestowania w nowy punkt, gdy wiemy, że nie jest to najlepsza lokalizacja w miejscowości. Zachowujemy wówczas wstrzemięźliwość i czekamy, aż taki lokal się znajdzie.
Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć sklep odzieżowy?
Kwota jaką przedsiębiorca będzie musiał zainwestować w przygotowanie sklepu odzieżowego uzależniona jest m.in. od stanu wynajętego lokalu. W przypadku sieci CroppTown wynosi średnio 2 tys. zł na m2. W kwotę tę wliczony jest remont lokalu, adaptacja sklepu oraz wyposażenie.
Skąd przedsiębiorca ma wiedzieć, jaka odzież będzie się najlepiej sprzedawać w jego sklepie?
Przedsiębiorca jeszcze przed otwarciem sklepu musi wiedzieć, jakie ubranie chce w nim sprzedawać. Czy będzie dobierał towar według własnego gustu, czy przyłączy się do sieci franczyzowej, która zajmie się wymyślaniem kolekcji. Do takiej decyzji należy podejść czysto biznesowo, bo nie zawsze  ubrania, które podobają się nam, będą dobrze sprzedawały się w posiadanej lokalizacji. Trzeba zorientować się, kto mieszka bądź bywa w okolicy naszego sklepu - czy jest to młodzież, czy też osoby starsze. To właśnie pod nich trzeba stworzyć ofertę.
rozmawiała smoli
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Czy stylistka jest tylko dla gwiazd?
                                                /25.06.2025
                                            
                                            Nie trzeba być celebrytką ani szefową wielkiej korporacji, by skorzystać z usług stylistki. Kalina Kaczmarek, osobista stylistka działająca pod marką Style Doctor, zdradza, jak wygląda stylowa rewolucja w szafie zwykłego człowieka.
– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...