Print Terminal w katalogu franczyz i systemów partnerskich
Klient, który przyjdzie do Print Terminal, może zlecić zaprojektowanie i wydrukowanie m.in. wizytówek, ulotek, plakatów, zrobienie szyldów, breloków samochodowych oraz gadżetów reklamowych, a także oznakowań odzieży (wszywek, etykiet, smyczy itp.). Od kilku tygodni w Print Terminal można zamówić także wykonanie strony www.
Komputer za pan brat
Osoba, która będzie chciała zostać franczyzobiorcą sieci Print Terminal, powinna umieć obsługiwać komputer, a w szczególności znać program graficzny Corel Draw9. Jeżeli tego nie potrafi, musi zatrudnić grafika. Wówczas jednak trudniej osiągnąć rentowność firmy, gdyż trzeba opłacać dodatkowego pracownika.
— Jeżeli dla kogoś obsługa komputera nie jest czarną magią i miał kiedyś styczność z którymś z programów graficznych, wówczas po odbyciu szkolenia, taka osoba może zostać naszym franczyzobiorcą — mówi Beata Chlewicka, specjalista ds. marketingu sieci Print Terminal.
Pierwszych 20 zwolnionych
Opłata wstępna za przystąpienie do sieci wynosi 9 tys. zł. Za tę cenę franczyzobiorca otrzyma reklamę zewnętrzną punktu, wyposażenie lokalu w stanowisko do obsługi klienta wraz z fotelami. A także ekspozycję i prezenter produktów oraz projekt aranżacji wnętrza. W tę cenę wliczone jest również szkolenie dla biorcy. Do 9 tys. zł należy doliczyć jeszcze koszt zakupu sprzętu komputerowego. Cała inwestycja powinna zamknąć się w kwocie 13-20 tys. zł (jest to uzależnione od tego czy kupujemy nowy komputer czy unowocześniamy posiadany).
Przedstawiciele sieci zamierzają pobierać od franczyzobiorców opłatę bieżącą w wysokości 99 zł miesięcznie. Jednak pierwszych 20 biorców licencji będzie z niej zwolnionych do końca 2005 roku.
Jedna z pierwszych
— Miałam zaledwie kilkanaście tysięcy złotych. Postanowiłam zainwestować w Print Terminal, gdyż lubię pracę na komputerze. Robiłam już wcześniej projekty graficzne. Pomysł, aby otworzyć małe studio graficzne odpowiadał moim zainteresowaniom — mówi Ewa Waś, posiadająca punkt Print Terminal w Pile.
Lokalu szukała sama. Wertowała ogłoszenia w gazecie, pytała znajomych. Dowiedziała się, że niedaleko głównej ulicy w Pile jest do wynajęcia lokal 50 metrowy.
— Wiedziałam, że 50 metrów to za dużo. Dawca licencji wymaga lokalu o powierzchni od 15 do 25 m — mówi Ewa Waś. — Czynsz był jednakowo stosunkowo niski, a dodatkowo franczyzodawca zgodził się, abym w drugiej części prowadziła ewentualnie dodatkową działalność. Nie wiem jeszcze co to będzie. Na razie gromadzę środki na inwestycję — dodaje.
Obecnie sieć posiada swoje punkty w Łodzi, Kielcach, Łowiczu, Koszalinie, Lublinie, Pile oraz jest w trakcie końcowych negocjacji z franczyzobiorcami z Poznania, Płocka i Szczecina. Do końca roku przedstawiciele sieci planują uruchomić 30 punktów Print Terminal.
Info: Print TerminalPRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Stawiam na Mrówkę
/28.10.2025
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...