Expander uruchamia jednostki partnerskie
Po odpowiednim przeszkoleniu i nabyciu licencji będą je prowadzić przedsiębiorcy z Olsztyna, Rzeszowa, Gniezna i Mińska Mazowieckiego. Do końca roku powstanie jeszcze przynajmniej pięć takich placówek.
- Chcemy współpracować przede wszystkim z przedsiębiorcami z byłych miast wojewódzkich, lecz również z mniejszych, rozwijąjących się ośrodków - mówi Rafał Krukowski, Dyrektor ds. Rozwoju Zewnętrznej Sieci Sprzedaży w Expanderze.
Partnerzy Expandera mają dostęp do większości produktów - inwestycyjnych, kredytowych i ubezpieczeniowych - dostępnych w macierzystych oddziałach firmy. Mogą także korzystać m.in. z internetowego systemu, który pozwala na wyszukiwanie najlepszych ofert finansowych. Pomocą i wsparciem w bieżącej działalności służą im pracownicy centrali Expandera oraz doświadczeni doradcy finansowi.
Oddziały posiadające status "Partner firmy Expander" mają wystrój i kolorystykę zbliżoną do firmowych placówek Expandera. W każdej placówce partnerskiej ma być zatrudnionych docelowo 2-3 doradców finansowych.
- Starannie dobieraliśmy naszych partnerów. Muszą to być osoby, których działalność utrzyma wysokie standardy jakie wypracowaliśmy dotychczas. Dlatego też, przed rozpoczęciem działalności, partnerzy muszą przejść 3-tygodniowe szkolenie i zdać nasz wewnętrzny egzamin - mówi Rafał Krukowski.
- Expander promuje etos doradcy finansowego kierującego się wyłącznie interesem klienta. Dlatego szkolenia nie obejmują tylko kwestii merytorycznych i produktowych, ale też przybliżają misję i zasady działania naszej firmy - dodaje Krukowski.
- Mieszkańcy miast średniej wielkości nie mieli dotychczas dostępu do usług profesjonalnych doradców finansowych. W wielu tych ośrodkach działają oddziały zaledwie kilku największych banków detalicznych. Liczymy na to, że nasi partnerzy, dzięki naszemu wsparciu obejmującemu know-how, specjalne produkty finansowe i silną markę, oraz swojej znajomości lokalnych rynków, osiągną sukces adekwatny do pozycji Expandera na rynku - mówi Małgorzata Zbierada, Prezes Zarządu Expandera.
W pierwszym półroczu 2005 roku wartość kredytów hipotecznych udzielonych za pośrednictwem Expandera sięgnęła 733 mln zł. To o 107 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. W oddziałach Expandera dostępne są oferty 20 banków. Z pomocą Doradców Expandera klienci wpłacają miesięcznie kilka milionów złotych do ponad 70 funduszy inwestycyjnych.
Info: ExpanderPRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marka premium we franczyzie
/04.11.2025
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy Muszkieterów – Emilię Andrysiak-Jachowską i Krzysztofa Jachowskiego. To 223. sklep sieci w Polsce i 18. na Śląsku.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
/31.10.2025
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...