Delikatesowy Albert w Galerii Mokotów
W miejsce istniejącej do tej pory Hypernovej, w Galerii Mokotów uruchomiony zostanie supermarket .
Badania marketingowe pokazały, że supermarkety Albert są rozpoznawalne i lubiane przez warszawskich klientów, o czym może świadczyć także fakt, że tygodniowo wszystkie 13 Albertów w Warszawie odwiedza średnio 300 tysięcy kupujących. To również sposób na wzmocnienie wizerunku i pozycji Alberta w stolicy. 
– Firma Ahold Polska planuje dalszy dynamiczny rozwój tych supermarketów w Warszawie – mówi Kef van Helbergen, dyrektor generalny Ahold Polska. – W tym i przyszłym roku chcemy otworzyć kilka kolejnych sklepów - dodaje.
Przebudowany sklep
Asortyment w gruntownie przebudowanym sklepie w Galerii Mokotów, zostanie poszerzony o 30 proc. Z myślą o warszawskich klientach pojawi się wiele ciekawostek kulinarnych, niedostępnych w innych marketach czy specjalistycznych sklepach z żywnością. 200 rodzajów piwa, rzadkie wędliny (między innymi polędwica z miecznika), 600 gatunków serów (np. Cheddar z szałwią), świeże homary, alkohole lekkie i ciężkie (170 rodzajów whisky i koniaków czy 550 gatunków wina), wykwintne bomboniery.
Własna piekarnia
Sklep wzbogaci się o nowe, bogato zaopatrzone stoiska. Własna piekarnia zapewni kilkadziesiąt rodzajów świeżego pieczywa. 
- Pojawi się także stoisko cukiernicze z przepysznymi ciastami, tortami i innymi wypiekami – mówi Wojciech Masłowski, dyrektor Alberta. - Jeszcze sprawniej zorganizowane będzie stoisko ze sprzedażą tradycyjnych mięs i wędlin – dodaje. W ofercie stoiska grillowego znajdzie się 40 gorących potraw oraz liczna oferta gotowych świeżych sałatek.
Delikatesowy Albert o powierzchni 3,8 tys. m² w warszawskiej Galerii Mokotów zatrudnia 210 osób. Sklep będzie czynny przez cały tydzień w godzinach od 10 do 22.
Info: AlbertPRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Marka premium we franczyzie
                                                /04.11.2025
                                            
                                            Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy Muszkieterów – Emilię Andrysiak-Jachowską i Krzysztofa Jachowskiego. To 223. sklep sieci w Polsce i 18. na Śląsku.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...