Coldwell Banker na rynku polskim
Istniejąca na rynku od 1906 roku firma Coldwell Banker to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek w USA. Firma działa już w 29 krajach, posiada sieć 3 700 biur i zatrudnia łącznie ponad 120 000 agentów. W roku 2004 magazyn Franchise Times uznał Coldwell Banker za numer jeden w branży pośrednictwa i obrotu nieruchomościami na świecie.
Polska jest piątym krajem europejskim, obok Hiszpanii, Francji, Holandii i Irlandii, gdzie firma CB zdecydowała się rozpocząć działalność na szczeblu krajowym. Swoją ofertę skieruje ona do klientów indywidualnych i komercyjnych, wymagających i oczekujących najwyższego standardu usług.
- Coldwell Banker to nie tylko profesjonalny pośrednik, ale również doradca klienta w kwestiach związanych z inwestowaniem w nieruchomości - tzw. Lifestyle Management. Firma pełni funkcję osobistego konsultanta, który pomaga w podejmowaniu najwłaściwszych decyzji, w tak ważnej dla każdego sprawie, jaką jest sprzedaż lub kupno nieruchomości. Działania te pozwalają klientowi bezpiecznie i efektywnie zarządzać własnym majątkiem – tłumaczy Krzysztof Litwiński, prezes firmy Coldwell Banker w Polsce. - Pomimo oczywistego zapotrzebowania na tego typu usługi, dotychczas żadna firma w Polsce nie była w stanie ich zaoferować na taką skalę i na takim poziomie. Naszą działalnością chcemy wzbogacić i uzupełnić polski rynek obrotu nieruchomościami – kontynuuje.
Jednym z atutów Coldwell’a jest wewnętrzny, precyzyjny system informacji o ofertach sprzedaży, kupna i najmu znajdujących się w sieci. Globalny system internetowy Coldwell Banker zapewnia sprawną współpracę placówek na całym świecie, ułatwia szybkość dotarcia do odpowiedniej oferty i gwarantuje wiarygodność i aktualność danych znajdujących się w systemie. System ten jest dobrym narzędziem operacyjnym usprawniającym prowadzenie biznesu, ułatwiającym wymianę informacji i doświadczeń oraz prowadzenie szkoleń on-line dla agentów biur.
Info: Coldwell BankerPRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Marka premium we franczyzie
                                                /04.11.2025
                                            
                                            Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy Muszkieterów – Emilię Andrysiak-Jachowską i Krzysztofa Jachowskiego. To 223. sklep sieci w Polsce i 18. na Śląsku.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...