II Salon Franchisingu w czerwcu!
- POF zaangażowała się w organizację Salonu Franchisingu, ponieważ zależy nam na jednej, profesjonalnej imprezie dla całej branży – mówi Grzegorz Chmielarski z McDonald’s Polska, prezes Polskiej Organizacji Franczyzodawców. – Razem z firmą PROFIT system przygotowujemy cykl prelekcji omawiających rynek franchisingowy i typowe dla niego problemy.
Prelegentami podczas forum edukacyjno-szkoleniowego będą przedstawiciele sieci franczyzowych, firm doradczych oraz instytucji finansujących inicjatywy franchisingowe. Głównym celem organizacji II Ogólnopolskiego Salonu Franchisingu jest promocja franchisingu jako metody na prowadzenie własnego biznesu, a także umożliwienie bezpośredniego kontaktu firmom oferującym licencję z potencjalnymi franczyzobiorcami. Nieduże stoisko z zabudową(5-10 m.kw) powinno kosztować w przedziale od 3 do 5 tys. zł Wstęp dla gości na Salon Franchisingu będzie bezpłatny.
- Pierwszy Salon zakończył się sukcesem: zgromadził ponad 2,5 tys gości i kilkudziesięciu wystawców – mówi Arkadiusz Słodkowski, dyrektor PROFIT system. - W tym roku chcemy podwoić liczbę uczestników.
To już drugi Ogólnopolski Salon Franchisingu. Organizatorami Salonu są: PROFIT system, firma konsultingowa specjalizująca się w doradztwie franchisingowym oraz MTPolska, spółka organizująca profesjonalne imprezy wystawiennicze (m.in. Targi Eurogastro).
- Istnieje duży popyt na imprezę wystawienniczą, której celem jest nawiązywania kontaktów biznesowych - mówi Urszula Potęga, prezes MTPolska. - Tak naprawdę powołanie takiej imprezy wymogli na nas klienci z innych naszych targów, którzy potrzebują bardziej interdyscyplinarnego forum do nawiązywania kontaktów. Chcemy, aby te targi były silne merytorycznie, obudowane licznymi seminariami edukacyjnymi i informacyjnymi.
Patronat medialny nad Salonem Franchisingu objęli: GAZETA WYBORCZA, Polski Portal Franchisingowy oraz magazyn branżowy Własny Biznes FRANCHISING. Targi Inicjatywa 2004 odbywają się pod patronatem Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej. Współorganizatorami imprezy są:, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych.
Więcej informacji
Małgorzata Boruń, mborun@profitsystem.pl, tel. (22) 650 80 50, tel. kom 691 89 67 11
franczyza.pl

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Zaczynała od zera, dziś ma własną pracownię, kanał na YouTubie i lojalne klientki. Katarzyna Zaremba pokazuje, że w branży beauty da się zbudować dochodowy biznes – ale tylko jeśli wiesz, że makijaż to znacznie więcej niż ładna kreska.
Marka znalazła sposób jak utrzymać zarobki w siłowniach na stałym poziomie, mimo wyjazdów urlopowych klubowiczów.
Australijska sieć F45 rozwija franczyzę w Polsce. Oferuje gotowy model treningów grupowych, pełne wsparcie operacyjne i inwestycję od 300 tys. zł. Pierwsze siłownie ruszają w największych miastach.
Świat Podologii buduje sieć centrów podologicznych i szuka partnerów. W branży, która startuje, ale ma duży potencjał.
Od lat prowadziła zajęcia fitness i marzyła o własnym klubie. Gdy trafiła na ofertę franczyzy Xtreme Fitness Gyms, powiedziała mężowi: „To jest to”. Dziś Magdalena Liszkowska rozwija swój biznes w Suwałkach i planuje kolejny klub.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...