Mistrz Piekarz rusza w Polskę
Marka Mistrz Piekarz, stworzona przez spółkę Dolci Sapori, to pierwszy w Polsce koncept franczyzowy oparty na formule mobilnej piekarni. Pierwszy punkt został uruchomiony w czerwcu 2025 roku, a już po kilku miesiącach sieć liczy kilkanaście lokalizacji w różnych regionach kraju. Franczyzodawca zapowiada, że do końca roku liczba punktów przekroczy sześćdziesiąt.
Mobilna piekarnia Mistrz Piekarz działa w formie przyczepy gastronomicznej, w której sprzedawane są wypieki przygotowywane we współpracy z piekarnią o niemal stuletniej tradycji. W ofercie znajdują się chleby na naturalnym zakwasie, bułki, ręcznie lepione chałki, drożdżówki i domowe ciasta. Pieczywo dostarczane jest do punktów dwa razy dziennie. Mobilna forma sprzedaży pozwala na dopasowanie lokalizacji do aktualnych potrzeb – piekarnia może stanąć przy osiedlu mieszkaniowym, biurowcu czy w okolicach szkoły, a następnie zmienić miejsce w zależności od pory dnia lub natężenia ruchu.
Nowy model w starym rzemiośle
Jak podkreśla Michał Kłusek, prezes zarządu Dolci Sapori, celem projektu nie jest szybka rozbudowa sieci, lecz budowa solidnego, jakościowego systemu franczyzowego. – Nie zależy nam na masowym zwiększaniu liczby punktów, ale na spójnej i stabilnej sieci, rozwijającej się w sposób zrównoważony. Na rynku jest miejsce dla marek, które stawiają na jakość, uczciwe zasady i partnerskie relacje z franczyzobiorcami – mówi Michał Kłusek.
System Mistrz Piekarz został zaprojektowany tak, by umożliwić rozpoczęcie działalności przy minimalnym nakładzie inwestycyjnym. Wkład własny zaczyna się już od 10 tys. zł. Franczyzodawca zapewnia w pełni wyposażony punkt gotowy do pracy, wsparcie w znalezieniu i ocenie lokalizacji, a także pomoc w pozyskaniu finansowania. Każdy partner uczestniczy w szkoleniach operacyjnych, sprzedażowych i biznesowych, a po rozpoczęciu działalności może liczyć na stały kontakt z doradcą sieci. Dolci Sapori dostarcza również gotowe procedury operacyjne, manuale i narzędzia marketingowe.
Doświadczenie, które procentuje
Kandydaci na franczyzobiorców marki Mistrz Piekarz jeszcze przed podpisaniem umowy poznają strukturę kosztów i potencjalne wyniki finansowe. Dolci Sapori podkreśla, że jej rolą nie jest sprzedaż gotowego marzenia o biznesie, ale wspólne budowanie stabilnej działalności. – Naszą największą przewagą jest partnerskie podejście i realna współodpowiedzialność za sukces franczyzobiorców. Każdy z nich ma wpływ na rozwój sieci, a my jesteśmy obecni na każdym etapie współpracy – dodaje prezes spółki.
Projekt Mistrz Piekarz jest trzecim konceptem w portfolio Dolci Sapori. Obok niego spółka rozwija sieci Am Am Kebab oraz Mniami ICE CREAM, które wspólnie tworzą ponad 360 punktów sprzedaży w całej Polsce.
Rozwój Mistrza Piekarza pokazuje, że w polskim piekarnictwie wciąż jest przestrzeń na nowe pomysły. Mobilny model sprzedaży może stać się kierunkiem, w którym branża będzie się rozwijać w najbliższych latach – łącząc tradycyjny produkt z elastycznym podejściem do biznesu. Dla franczyzobiorców to szansa na prowadzenie działalności w stabilnym segmencie rynku, z niskim progiem wejścia i możliwością skalowania biznesu. Dla klientów – dostęp do świeżego pieczywa, które pojawia się tam, gdzie jest najbardziej potrzebne.
WIZYTÓWKA MARKI MISTRZ PIEKARZ
Mistrz Piekarz – pierwsza w Polsce sieć mobilnych piekarni działających w modelu franczyzowym. Koncept łączy tradycyjne rzemiosło piekarnicze z nowoczesnym, elastycznym formatem mobilnej sprzedaży.
Oferta franczyzy:
- Minimalny wkład własny: od 10 tys. zł
- Model: gotowy, w pełni wyposażony punkt mobilnej piekarni
- Wsparcie: szkolenia operacyjne, sprzedażowe i biznesowe, pomoc w finansowaniu, doradztwo przy wyborze lokalizacji, wsparcie marketingowe i dedykowany opiekun
- Zwrot z inwestycji według franczyzodawcy: średnio po 12-18 miesiącach
Wielkość sieci:
- Ponad 15 punktów w całej Polsce
- Planowana ekspansja do 60 lokalizacji do końca roku
Asortyment piekarni Mistrz Piekarz / W ofercie punktów Mistrz Piekarz znajdują się chleby na naturalnym zakwasie, bułki, ręcznie lepione chałki, drożdżówki i domowe ciasta. Pieczywo dostarczane jest do punktów dwa razy dziennie. PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Pizza z Wielkiej Brytanii wchodzi do Polski
/05.12.2025
The Real Pizza Company działa już w Wielkiej Brytanii i Indiach, a teraz chce wejść na polski rynek.
W tym roku Chinkalnia otworzyła trzy restauracje w Polsce, a jeszcze w grudniu uruchomi lokal na śródziemnomorskiej wyspie.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Biznes na szkle, nie na plastiku
/14.12.2025
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Unikat.
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci uruchomiony we współpracy z lokalnym przedsiębiorcą.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali