Cyberatak na Komfort
We wtorek na social mediach marki Komfort pojawił się komunikat o „incydencie bezpieczeństwa”. Czytamy w nim:
„Pragniemy poinformować, że 26 maja 2025 roku nasza firma doświadczyła incydentu bezpieczeństwa, który tymczasowo wpłynął na działanie niektórych naszych systemów informatycznych. Chcemy Państwa zapewnić, że dzięki naszym zaawansowanym środkom cyberbezpieczeństwa i szybko podjętym działaniom, skutecznie ochroniliśmy bazy danych zawierające Państwa dane osobowe. Potwierdzamy, że nie doszło do masowego naruszenia systemów przechowujących dane. Incydent dotyczył części naszej wewnętrznej infrastruktury, w tym niektórych plików operacyjnych. Prowadzimy szczegółową analizę, jednak na ten moment oceniamy, że istnieje jedynie niewielkie ryzyko nieuprawnionego dostępu do niektórych plików wewnętrznych zawierających dane osobowe. W trosce o najwyższe standardy bezpieczeństwa przywracanie pełnej funkcjonalności naszych usług (strony internetowej, sklepów, systemów zamówień) odbywa się stopniowo, z zachowaniem najwyższej staranności i procedur bezpieczeństwa”.
Atak spowodował zakłócenia w pracy sklepu online, ale też sklepów stacjonarnych. Sieć informowała we wtorek, że planuje wznowienie ich działalności od 28 maja. I faktycznie tak się stało. Wczoraj sieć wydała kolejny komunikat.
„Po wczorajszym incydencie cyberbezpieczeństwa chcemy ogłosić, że od dzisiaj, 28 maja, wszystkie nasze salony stacjonarne Komfort są już ponownie w pełni operacyjne. Nasz magazyn centralny również już działa. Oznacza to, że wszystkie zamówienia, są przygotowywane i wysyłane do Was tak szybko, jak to możliwe (…) Wciąż pracujemy nad przywróceniem naszej strony i sklepu online. Chcemy jednak zapewnić, że dzięki naszym zabezpieczeniom, Wasze dane osobowe w naszych bazach pozostały bezpieczne.”
Sieć zapowiada też, że klienci otrzymają indywidualne wiadomości z prośbą o zmianę hasła dostępu do serwisów Komfort.
WIZYTÓWKA KOMFORT
Sieć sklepów z asortymentem podłogowym i wyposażeniem wnętrz.
Centrala Komfortu przejmuje całość kosztów związanych z pracami wykończeniowymi i aranżacyjnymi sklepu. Obejmuje to zarówno wyposażenie lokalu, jak i branding oraz zatowarowanie. Franczyza Komfortu wyróżnia się brakiem opłat miesięcznych. Jedyną opłatą, jaką ponosi franczyzobiorca, jest jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 125 tys. zł netto. W ramach tej opłaty partner otrzymuje w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, oznakowany zgodnie z identyfikacją wizualną marki. Model depozytowy eliminuje konieczność ponoszenia kosztów związanych z zakupem towarów, co dodatkowo obniża barierę wejścia dla nowych partnerów.
- opłata wstępna 125 tys. zł
- średni czas osiągnięcia progu rentowności – 9 miesięcy

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
Ubiegły rok przyniósł znaczący przełom dla sieci sklepów Komfort, uznanej marki w branży wykończenia wnętrz w Polsce.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Na koniunkturze w branży budowlanej korzystają nie tylko deweloperzy, lecz także inne biznesy: architekci wnętrz, ekipy remontowe, agenci nieruchomości.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Ubrania robocze
Zazwyczaj za odzież roboczą odpowiada firma, która zatrudnia pracowników. Pracodawca może jednak poprosić osobę zatrudnioną o pokrycie kosztów zakupu odzieży lub...
Ubrania robocze
Na jakich stanowiskach wymagane jest kupienie pracownikowi odziezy roboczej? Czy jest to obowiązek pracodawcy ?
Gdzie najlepiej kupić mieszkanie pod wynajem?
Trudno powiedzieć, która opcja będzie najlepsza. Teraz wiele opcji, a deweloperzy są najbardziej ukierunkowane na nabywców.
Ekologiczne zyski
Potwierdzam, fotowoltaika to przyszłość, sam z niej korzystam i już po paru miesiącach widzę oszczędności energetyczne.
Biznes na wsi
Agroturystyka to świetny pomysł, ale trzeba mieć warunki.
Ogród
Skąd kupowaliście artykuły do ogrodu? Widziałam, że na Dajar.pl jest interesujący wybór
Skład opałowo-węglowy
Jeżeli chodzi o węgiel najlepiej wybrać sprawdzony skład węgla w którym można kupić węgiel najwyższej jakości a nie węgiel z którym są problemy i my również je...
Jaki sklep meblowy?
Jak chcesz mieć meble na lata, to nie kupuj w Jysk czy innych marketach. Wybieraj tylko sprawdzone marki.