Plany Burger Kinga
Rex Concepts jest masterfranczyzobiorcą Burger Kinga od 2022 roku – nie tylko w Polsce, ale także w Czechach i Rumunii. Oprócz Burger Kinga rozwija też brand Popeyes. W sumie Rex Concepts ma w zarządzaniu ponad 100 restauracji w wymienionych krajach. W ciagu roku wykonał spory skok, bo na początku 2024 lokali było 57.
Nowe otwarcia przełożyły się na obroty. W roku 2024 całkowita sprzedaż Rex Concepts wyniosła 79 mln euro. To niemal trzykrotny wzrost w porównaniu do 2023 roku. Ponad jedną czwartą tej kwoty stanowi sprzedaż osiągnięta przez markę Burger King w Polsce.
Dla kogo licencja?
Na rok 2025 Rex Concept ma równie ambitne plany. Po pierwsze chce znacznie zwiększyć przychody - do 149 mln euro. Po drugie – nadal chce intensywnie rozbudowywać sieci obu marek.
– W sumie na wszystkich trzech rynkach zamierzamy otworzyć pond 60 nowych restauracji – zapowiada Jerzy Tymofiejew, CEO Rex Concepts. -–Zwłaszcza mocno chcemy przyspieszyć rozwój marki Popeyes.
Popeyes ma aktualnie w Polsce 11 restauracji, a do końca roku ta liczba ma wzrosnąć blisko trzykrotnie. Natomiast jeśli chodzi o Burger Kinga, tegoroczne plany zakładają wzrost sieci tylko o cztery lokale (do 35).
– Jednak w kolejnych latach planujemy już wzrosty dwucyfrowe – zapewnia Jerzy Tymofiejew.
Generalnie do 2031 roku Rex Concept chce mieć w sumie 700 restauracji na wszystkich trzech rynkach. Co oznacza, że średnio rocznie musiałby uruchamiać 100 nowych lokali. Niestety, masterfranczyzodawca nie planuje udzielać licencji Burger Kinga indywidualnym przedsiębiorcom – choć przed laty ta marka miała na polskim rynku ofertę dla indywidualnych franczyzobiorców .
– Na dziś nie planujemy udzielania indywidualnej franczyzy Burger Kinga na rynku polskim – mówi Jerzy Tymofiejew. – Owszem, model oparty na indywidualnej franczyzie funkcjonuje w innych krajach w Europie, np. w Niemczech, ale z mojego punktu widzenia wiąże się to z wieloma wyzwaniami, takimi jak utrzymanie jakości, spójności i standardów marki. Nasza długoterminowa strategia rozwoju marki Burger King w Polsce zakłada pełną kontrolę operacyjną w każdej z nowo otwieranych restauracji.
W planach na ten rok jest natomiast jeszcze dalszy rozwój oferty roślinnej w lokalach Burger Kinga. Dzięki współpracy z The Vegetarian Butcher, w ramach oferty plant-based Burger King oferuje roślinne wersje wielu swoich burgerów. Najnowszy to Plant-Based Bao Burger, który miał premierę w ubiegłym tygodniu.
WIZYTÓWKA BURGER KING
Międzynarodowa sieć restauracji z segmentu fast food. W Polsce rozwijana przez AmRest i Rex Concepts.
- ok. 30 lokali zarządzanych prze Rex Concepts
- ponad 40 lokali zarządzanych przez AmRest

ZOBACZ W KATALOGU



























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali