Alior Bank w nowej odsłonie
Alior Bank to doświadczony partner w sektorze franczyzy bankowej. Placówki partnerskie pod tą marką otwierane są od ponad 15 lat. Według informacji banku, ponad 70 proc. obecnych partnerów działa w sieci co najmniej 5 lat, a około 30 proc. z nich prowadzi więcej niż jedną placówkę.
Komfort klienta, biznes partnera
W trosce o komfort klientów bank postanowił zmodernizować przestrzeń w placówkach partnerskich, tak by dostosować ją do oczekiwań klientów i potrzeb partnerów. Nowoczesna przestrzeń ma być jasna i funkcjonalna. Powinna też sprzyjać swobodnej komunikacji i pozytywnie wpływać na jakość obsługi, zadowolenie klientów oraz komfort pracy zespołu. Nowa aranżacja przestrzeni ma także pozytywnie wpłynąć na biznes franczyzobiorców.
W nowej aranżacji wydzielono stanowiska doradców przegrodami, co ma zwiększyć komfort rozmów i pozwoli klientom poczuć się swobodniej. Jeśli układ lokalu na to pozwala, partnerzy mogą także stworzyć strefę konsultacji – przy biurku lub w osobnej sali. Ma to znaczenie zwłaszcza przy rozmowach o kredytach czy depozytach. W każdej placówce jest też poczekalnia z wygodną kanapą lub fotelami. Obok znajduje się stanowisko internetowe, które umożliwia samodzielne wykonanie podstawowych operacji. Całość dopełnia jasna kolorystyka wnętrza, która optycznie powiększa przestrzeń.
Alior Bank oferuje program dofinansowania, który pozwala obecnym franczyzobiorcom uzyskać zwrot 50 proc kosztów inwestycji, do kwoty 50 tys. zł. Środki można przeznaczyć na modernizację wnętrza – nowe wyposażenie, ergonomiczne stanowiska i lepszą organizację przestrzeni. Franczyzodawca zastrzega, że program nie służy sfinansowaniu zmiany lokalizacji, ale część partnerów traktuje remont jako dobry moment na relokację placówek. Jeśli placówka i tak musi być czasowo zamknięta na czas modernizacji, warto rozważyć jej przeniesienie w miejsce o większym potencjale biznesowym.
Korzyści dla nowych partnerów
Nowy standard wizualizacji placówek to według banku inwestycja w jakość obsługi i rozwój biznesu franczyzobiorców. Dzięki wsparciu banku partnerzy mogą działać w przestrzeni, która odpowiada nowoczesnym wymaganiom klientów i zapewnia lepszą efektywność operacyjną.
– Wizualizacja placówki to nie tylko zmiana wyglądu, ale realne wsparcie biznesu – mówi Sławomir Makowski, dyrektor Departamentu Sieci Zewnętrznych Alior Banku. – Lepsza organizacja przestrzeni to sprawniejsza obsługa, wyższa jakość kontaktu z klientem i w efekcie lepsze wyniki biznesowe.
Alior Bank celuje w mniejsze miejscowości, liczące między 15 a 30 tys. mieszkańców, w których z założenia nie otwiera własnych oddziałów. Dwustanowiskowa placówka partnerska Alior Banku ma średnio 45 mkw. Koszty otwarcia dzielą się między partnera i bank. Po stronie banku leży zakup i montaż elementów wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej, zakup zabezpieczeń platformy i sprzętu IT, systemu monitoringu placówki. Pokrywa też koszt pakietów promocyjnych czy materiałów reklamowych. Partner natomiast odpowiada m.in. za przygotowanie lokalu, zakup sejfu, systemu alarmowego oraz mebli. Szacowana minimalna kwota inwestycji partnera w placówkę banku to ok. 60 tys. zł.
WIZYTÓWKA ALIOR BANK
Sieć placówek bankowych. Placówki partnerskie są otwierane od ponad 15 lat.
- minimalna kwota inwestycji ok. 60 tys. zł
- powierzchnia placówki średnio 45 mkw.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.
Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Oto kilka pomysłów ze świata franczyzy.
Franczyzodawcy kilkudziesięciu konceptów czekają na Ciebie! 14 marca do godz. 16:00 na Targach Franczyza na PGE Narodowym dowiesz się, jak otworzyć biznes we franczyzie.
Poznaj kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes na Targach Franczyza 13-14 marca na PGE Narodowym! Śledź relację na żywo i znajdź inspirację dla siebie!
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Credit Agricole/Alior Bank
Witam, czy ktoś ma doświadczenie z bankiem Credit Agricole i mógłby doradzić w jakim stopniu ta współpraca jest rentowna.
Velobank
Witam, czy ktoś prowadzi lub ma zamiar zacząć z velobankiem?
Pekao SA - czy to dobry pomysł na biznes
Warto interesować się tematem czy lepiej wybrać inny bank ?
PEKAO PARTNER - FRANCZYZA
Witam, Czy posiada ktoś jakiekolwiek informacje na temat franczyzy Banku Pekao ? Chodzi głównie o wynagrodzenie i przyznawalnośc kredytów. Warto interesować się tematem...
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
W co inwestować
Nieruchomości Złoto Kryptowaluty
Skąd wziąć pieniądze na rozwój firmy?
dofinansowania są różne konkursy organizowne przez gmine, miasto, ministerstwa w zaleznosci od pomyslu na biznes.
Firma pożyczkowa
Ja gdy wiem, że chce uzbierać na dany cel, stosuje zasadę50/30/20, dzięki temu oszczędzam i nie potrzebuję pożyczać pieniędzy.