Multifranczyzobiorcy lubią Fit Cake
Fit Cake to sieć nie-cukierni, promująca modę na zdrowe produkty i zdrowy styl życia. Od lat produkuje i sprzedaje zdrowe ciasta i słodkości, systematycznie poszerzając ofertę. W ubiegłym roku nowością była m.in. oferta śniadaniowa – lekkie posiłki, bazujące na naturalnych składnikach.
– Naszym celem jest nie tylko rewolucja w świecie deserów, ale również tworzenie produktów, które wpisują się w codzienny styl życia naszych klientów – mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka marki.
W 2024 roku Fit Cake otworzył w Polsce 26 nowych lokali (w sumie ma ich już ponad 80), m.in. w Gdyni, Poznaniu, Szczecinie, Katowicach i w Warszawie. Rozwijał się też na rynkach zagranicznych, uruchamiając punkty w Szwecji i Austrii. W planach na 2025 rok są kolejne zagraniczne otwarcia – w Niemczech, Kanadzie i Danii. Marka prowadzi także rozmowy z potencjalnymi partnerami z Arabii Saudyjskiej.
Chcą więcej
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu marki.
– Multifranczyzobiorcy to nasz kluczowy partner w rozwoju. Ich zaangażowanie pokazuje, że Fit Cake to sprawdzony model biznesowy i filozofia, która inspiruje – komentuje Rafał Kościuk, właściciel Fit Cake.
Franczyzobiorcy mogą liczyć na pełne wsparcie od strony know-how, marketingu, a także na bieżące szkolenia.
– Nasza rola nie kończy się na otwarciu lokalu. Chcemy, aby nasi partnerzy czuli, że są częścią czegoś większego, dlatego wspieramy ich w rozwijaniu biznesu – podkreśla Rafał Kościuk. – Oferujemy nie tylko sprawdzony koncept, ale także pełne zaplecze merytoryczne i operacyjne. Nasi franczyzobiorcy mogą liczyć na regularne szkolenia, dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących wyzwań. Zależy nam, aby każda placówka Fit Cake była nie tylko rentowna, ale także dawała jej właścicielom satysfakcję z prowadzonej działalności.
Wśród multifranczyzobiorców Fit Cake są m.in. właściciele lokalu z Katowic, którzy zdecydowali się na uruchomienie kolejnej placówki, tym razem w Gliwicach, franczyzobiorca z Grudziądza, który chce otwierać dwie kolejne lokalizacje, tym razem w Bydgoszczy, czy przedsiębiorca z Wrocławia, który otwiera właśnie trzeci z planowanych pięciu lokali.
Nowy format
Jednym z najważniejszych kierunków rozwoju Fit Cake w mijającym roku była optymalizacja modelu operacyjnego, poprzez wprowadzenie nowych formatów działalności. Franczyzobiorcy zyskali możliwość uruchamiania lokali w wersji to go.
– W roku 2025 będziemy rozbudowywać dodatkowy model TO GO jako uzupełnienie i zagęszczenie rynku – dodaje Rafał Kościuk.
Generalnie lokale Fit Cake można otwierać w różnych formatach. Fit-kawiarnia jest lokalem z konsumpcją, w którym mogą być też serwowane śniadania, lunche, lody. Nie-cukiernia natomiast jest małym punktem bez konsumpcji, działającym w wersji z odbiorem własnym i dostawą. Oba dotychczasowe modele zakładają produkcję własną. Natomiast najnowszy model FIT CAKE TO GO to format oparty o szybką sprzedaż słodkości i kawy, bez produkcji. Punkty TO GO albo należą do aktualnego franczyzobiorcy, który ma produkcję w innym swoim lokalu, albo po prostu zatowarowują się w najbliższej kawiarni lub cukierni.
WIZYTÓWKA FIT CAKE
Sieć cukierni i kawiarni ze zdrowymi słodkościami.
- liczba lokali: ponad 80
- minimalna kwota inwestycji: około 50-60 tys. zł

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Mimo wakacji franczyzodawcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 29 lipca-5 sierpnia.
Fit Cake otworzył 10 lokali w ciągu miesiąca. Wchodzi też na nowe, zagraniczne rynki.
Fit Cake otworzył placówkę w Rumunii, Bricomarché kontynuuje ekspansję w Polsce, a 7 Street wprowadził do menu burgera i pizzę z owadami. Przegląd tygodnia 20-25 marca.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali