Nowe menu od franczyzodawcy
Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak to dwie marki, należące do tego samego franczyzodawcy. Mają poniekąd komplementarną ofertę. Pierwszy brand to punkty z szybkim, fastfoodowym jedzeniem, drugi – kawiarnie ze słodkim i słonym menu. Obie marki otwierają się w różnych formatach: jako przyczepy gastronomiczne, lokale stacjonarne oraz wyspy handlowe. Najpopularniejszym formatem są przyczepy gastronomiczne. W tej chwili franczyzobiorcy mogą skorzystać z okazji kupienia poleasingowych przyczep, którymi dysponuje franczyzodawca.
– Cena jest atrakcyjna, bo wynosi 99 tys. zł netto – zachęca Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak. – Nowa przyczepa w tej chwili kosztuje 139 tys. zł netto, ale od przyszłego roku cena zapewne wzrośnie o 5-10 proc.
Jest również możliwość wynajmu przyczep. W zależności od okresu, na jaki podpiszemy umowę najmu, różna będzie jego cena. Najniższy czynsz miesięczny, uśredniając, wynosi niecałe 2,5 tys. zł netto – przy najmie rocznym, ale można też wynająć przyczepę na osiem lub sześć miesięcy. Franczyzodawca wyposaża taką przyczepę we wszelkie niezbędne sprzęty, aby była gotowa do pracy.
– Szkolimy franczyzobiorcę oraz jego pracowników, zapewniamy know how, księgę przepisów, wsparcie na każdym etapie współpracy i co istotne, jeśli nie najważniejsze w tych czasach, marketing – mówi Kamil Woźniak.
Nowości w menu
Franczyzodawca regularnie wprowadza nowości do oferty każdej z marek. Od listopada w marce Cukrem i Solą zamiast dotychczasowych grillowanych kanapek, klienci mogą kupić wrapy w trzech odsłonach.
– Ludzie często szukają czegoś lżejszego, niż tradycyjne pieczywo typu bułka czy chleb – komentuje Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak. – Nasze kolejne nowości to burgery ufo i zapiekanki ufo. Ta ostatnia to miks zapiekanki z bułką z pieczarkami, popularną w czasach PRL. Jest wygodna do zjedzenia w aucie, nie kruszy się, a farsz nie ucieka poza bułkę.
Z kolei menu Cafe Słodziak powiększyło się przede wszystkim o croissanty – na słodko i na wytrawnie.
– Okazały się prawdziwym hitem internetu. Wielu influencerów, którzy zresztą odwiedzili nas z własnej inicjatywy, było zaskoczonych croissantami z lodami, kremami i batonami – dodaje Kamil Woźniak.
Jednym z dodatków do croissantów jest dubajska czekolada.
– Dubajska czekolada to kolejny hit, który podbił social media na całym świecie – podkreśla Kamil Woźniak. – W Polsce też zrobiło się już o niej głośno. Od pierwszego dnia, kiedy pojawiła się w naszych lokalach, przyciągnęła mnóstwo gości z całego kraju. Klienci przyjeżdżają m. in. ze Szczecina, Gdańska, Katowic tylko po to, aby spróbować tej wiralowej czekolady w naszych lokalach w stolicy.
WIZYTÓWKA CUKREMI SOLĄ ORAZ CAFE SŁODZIAK
Sieć franczyzowych punktów gastronomicznych. Pierwsza marka to jedzenie typu fast food, druga to kawiarnie.
- koszt gastronomicznej przyczepy poleasingowej 99 tys. zł
- miesięczna opłata franczyzowa w przypadku przyczepy gastronomicznej – od 500 zł

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzodawcy kilkudziesięciu konceptów czekają na Ciebie! 14 marca do godz. 16:00 na Targach Franczyza na PGE Narodowym dowiesz się, jak otworzyć biznes we franczyzie.
Poznaj kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes na Targach Franczyza 13-14 marca na PGE Narodowym! Śledź relację na żywo i znajdź inspirację dla siebie!
Zbudowanie biznesu od podstaw to duże wyzwanie, dlatego warto rozważyć sprawdzony model – franczyzę. Już 13-14 marca 2025 na PGE Narodowym w Warszawie odbędą się Targi Franczyza, podczas których poznasz gotowe pomysły na dochodowy biznes.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 13-14 marca na Targi Franczyza na PGE Narodowym i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Praktyczne warsztaty, konkretna wiedza ekspertów oraz sprawdzone modele biznesowe – to wszystko czeka na uczestników Targów Franczyza 2025.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Zabezpieczenie antykorozyjne pojazdów to praca, przy której trzeba się napocić, ale nagrodą są wysokie marże. Jak wejść w ten biznes?
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali