Otwieramy mobilną lodziarnię
Sieć rowerowych kawiarni pod szyldem Bike Cafe, od 12 lat obecna na polskim rynku, w ubiegłorocznym sezonie liczyła 116 punktów. A w tym roku franczyzodawca uruchomił też nowy koncept, który rozwija niezależnie od kawiarni – rowerowe lodziarnie Bike Cafe Ice Cream.
– Mamy zakontraktowanych 12 mobilnych lodziarni. Chcielibyśmy, aby na początku sezonu było ich 35-40 – mówi Marcin Łojewski, CEO Bike Cafe i Bike Cafe Ice Cream.
Dla mobilnej gastronomii sezon startuje nawet już na przełomie marca i kwietnia, więc aby wykorzystać go w pełni, nie ma na co czekać.
– Ale do naszej sieci można dołączyć też w trakcie trwania sezonu – zapewnia Marcin Łojewski. – Przyczepy są dostępne od ręki.
Ile kosztuje franczyza Bike Cafe Ice Cream?
Mobilna lodziarnia składa się z roweru ciągnącego i przyczepy, na której znajdują się pojemniki z lodami. Przyczepa pomieści 50 kg lodów (dostarczanych przez centralę), co daje 800-850 porcji. Cały zestaw jest łatwy w prowadzeniu, a jazdę usprawnia wspomaganie elektryczne.
Przyczepa lodowa nie jest na stałe zintegrowana z rowerem, więc łatwo ją odpiąć czy zapiąć. Dzięki temu można mieć jeden rower i kilka przyczep, które za pomocą tego samego roweru rozstawimy w różnych miejscach. To w istotny sposób zmniejsza koszty inwestycji.
– Cenowo nasz zestaw rower plus trzy przyczepy równa się dwóm pojazdom konkurencyjnych firm – dodaje Marcin Łojewski.
Koszt roweru ciągnącego to 10 499 zł netto. Przyczepa kosztuje 44,9 tys. zł netto. Jeśli chodzi o mobilne kawiarnie to cena standardowego roweru wynosi 64,9 tys. zł netto, a elektrycznego 78,4 tys. zł netto.
Lody są wszędzie
Franczyzodawca Bike Cafe Ice Cream podkreśla, że mobilne lodziarnie mogą stać praktycznie wszędzie.
– Dobrze się sprawdzają zarówno w dużych miastach, jak i na mniejszych rynkach, w miasteczkach czy miejscowościach-sypialniach dużych miast – zapewnia Marcin Łojewski. – Franczyzobiorcom gwarantujemy szerokie wsparcie, poparte 12-letnim doświadczeniem w mobilnej gastronomii. Będą korzystać z tych samych rozwiązań, które świetnie sprawdzają się w przypadku rowerowych kawiarni. Np. wsparcia naszego działu eventowego, wyszukującego imprez, w których biorcy mogą wziąć udział czy aplikacji dla klientów oraz serwisu.
Marcin Łojewski dodaje, że lody i kawa świetnie się ze sobą komponują, dobrym rozwiązaniem jest więc połączenie obydwu konceptów.
– Niektórzy aktualni franczyzobiorcy Bike Cafe już zdecydowali się na dołączenie do biznesu lodziarni – mówi.
WIZYTÓWKA BIKE CAFE I BIKE CAFE ICE CREAM
Sieć mobilnych kawiarni i lodziarni.
- 116 kawiarni Bike Cafe
- 12 zakontraktowanych lodziarni Bike Cafe Ice Cream
- cena roweru 10 499 zł netto
- cena przyczepy lodowej 44,9 tys. zł netto
- rowerowa kawiarnia 64,9 tys. zł lub 78,4 tys. zł netto

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Zabezpieczenie antykorozyjne pojazdów to praca, przy której trzeba się napocić, ale nagrodą są wysokie marże. Jak wejść w ten biznes?
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali