Ile kosztuje stres?
Statystyczni Polacy potrafią nie spać przez kilka tygodni ze stresu, a i tak się nie skorzystają z pomocy psychologa. Bo trochę wstyd, a przecież w aptece są tabletki bez recepty. Na szczęście szybko to się zmienia i Kliniki Pomocy Psychologicznej zapełniają się powoli klientami, którym potrzebna jest zmiana w ich życiu. Anna Węgrzyn, właścicielka franczyzowej marki Centrum Zmiany w Życiu twierdzi, że w dzisiejszym zagonionym świecie konieczna jest wręcz profilaktyka psychologiczna. Jest więc dużo miejsca na ten biznes. Niekoniecznie poradnie muszą prowadzić psychologowie.
Z rozmowy Arkadiusza Słodkowskiego z Anną Węgrzyn dowiesz się:
- Czy koniecznie trzeba zaakceptować siebie, żeby leczyć innych?
- Gdzie najlepiej otworzyć poradnię psychologiczną i dlaczego nie w bloku.
- Jak zostaje się psychologiem?
- Ilu psychologów musi docelowo pracować w poradni, żeby ten biznes miał sens?
- Jaka jest kwota inwestycji we franczyzowe Centrum Zmiany w Życiu?
- Co z nami robi perfekcjonizm?
Obejrzyj film i subskrybuj kanał Franchising-PL. Co tydzień nowe pomysły na biznes.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
Patrycja Kaleta-Połyniak pracowała na etacie w gabinecie dietetycznym, ale ciągle myślała o otwarciu własnego. Aż wreszcie odważyła się wejść we franczyzę Projektu Zdrowie.
Podologia.pl wystartowała z nowym konceptem partnerskim o nazwie Functionalmed.pl. Na czym będą zarabiać franczyzobiorcy?
Moda na zdrowy styl życia i walkę z nadwagą to woda na młyn na biznes dietetyków. Poradnię można otworzyć również we franczyzie.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.