Franczyzodawca szykuje nowy model współpracy
Usługi kurierskie, które wystrzeliły w czasie pandemii, nie zwalniają tempa.
– Zainteresowanie przesyłkami kurierskimi wciąż jest duże i stale rośnie, ponieważ coraz więcej sklepów działa w internecie. Klienci indywidualni chętnie robią zakupy tą drogą. Widzimy też większe zainteresowanie wchodzeniem w biznes kurierski, ponieważ ludzie szukają usług, z których stale się korzysta – mówi Łukasz Osyra, dyrektor ds. rozwoju sieci Ship Center.
Partnerzy i franczyzobiorcy
Firma na dniach będzie przeprowadzać rebranding. Ponadto lada chwila wprowadzi do oferty nowy model współpracy.
– Do tej pory opieraliśmy się tylko na współpracy franczyzowej. Franczyzobiorcy otwierali punkty pod naszym szyldem. Natomiast teraz będziemy wprowadzać system współpracy partnerskiej. To jest propozycja skierowana do osób, które już prowadzą biznes i chcą dołożyć do swojej oferty przesyłki kurierskie – mówi Łukasz Osyra.
Dodaje, że pomysł na pójście w tym kierunku podsunęli sami zainteresowani.
– Mamy mnóstwo zapytań od osób, które prowadzą sklepik, sprzedają ubezpieczenia albo mają biuro turystyczne i chcą oferować także wysyłki kurierskie. Doszliśmy do wniosku, że skoro jest tak duże zainteresowanie, to stworzymy możliwość współpracy również takim osobom – mówi Łukasz Osyra.
Jego zdaniem punkty usługowe doskonale poradzą sobie z przesyłkami, tym bardziej, że będą obsługiwać klientów indywidualnych. Zdecydowanie więcej pracy wymagają przesyłki biznesowe.
Do współpracy partnerskiej firma zaprasza punkty usługowe albo sprzedażowe, z wyłączeniem sklepów spożywczych.
– W większości sklepów spożywczych nie ma miejsca na przesyłki, a obsługa nie ma czasu ani chęci, żeby się nimi zajmować. Punkty spożywcze, która dzisiaj oferują usługi kurierskie, to w większości przypadków miejsca, które dzięki takim usługom chciały obejść zakaz handlu w niedzielę – tłumaczy Łukasz Osyra.
Bezpieczny biznes
Aby nawiązać współpracę partnerską z Ship Center, trzeba mieć lokal na parterze z wejściem od ulicy. Koszt inwestycji to jedynie 299 zł. Partner musi kupić wagę magazynową i reklamę zewnętrzną. Miesięczna opłata wynosi 19 zł i jest stała. Partner zarabia na każdej nadanej przesyłce. Jego zarobek wynosi kilka złotych za wydaną albo nadaną paczkę.
Natomiast inwestycja w uruchomienie punktu pod szyldem Ship Center, to kwota rzędu od 14 do 20 tys. zł. Wszystko zależy od wyposażenia placówki. Franczyzobiorców obowiązuje też miesięczna opłata rzędu 199 zł.
Obecnie sieć Ship Center ma 110 oddziałów w Polsce. Firma jest w trakcie uruchamiania pięciu kolejnych punktów.
– Miejsca na rynku jest jeszcze sporo. Codziennie zgłasza się do nas kilka osób z różnych rejonów Polski, które są zainteresowane otwarciem punktu pod naszym szyldem – mówi Łukasz Osyra.
Biznes też rośnie. Z miesiąca na miesiąc sieć wysyła o ok. 20 proc. przesyłek więcej.
– Biznes kurierski to bezpieczna i pewna inwestycja, nawet w niepewnych czasach – przekonuje Łukasz Osyra.
WIZYTÓWKA SIECI SHIP CENTER POLAND
Sieć placówek kurierskich.
- liczba placówek – 110
- kwota inwestycji – od 14 tys. zł do 20 tys. zł w przypadku punktu, 299 zł w przypadku współpracy partnerskiej
- opłaty miesięczne – 199 zł w przypadku punktu, 19 zł w przypadku współpracy partnerskiej
 Łukasz Osyra, dyrektor ds. rozwoju sieci Ship Center / "Współpraca partnerska to jest propozycja skierowana do osób, które już prowadzą biznes i chcą dołożyć do swojej oferty przesyłki kurierskie".
                                Łukasz Osyra, dyrektor ds. rozwoju sieci Ship Center / "Współpraca partnerska to jest propozycja skierowana do osób, które już prowadzą biznes i chcą dołożyć do swojej oferty przesyłki kurierskie".                             
                                 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Najlepsze franczyzy 2025
                                                /02.10.2025
                                             
                                                Najlepsze franczyzy 2025
                                                /02.10.2025
                                            
                                            Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Biznes pod znaną marką: Relacja z jesiennych Targów Franczyza 2025
                                                /24.10.2025
                                             
                                                Biznes pod znaną marką: Relacja z jesiennych Targów Franczyza 2025
                                                /24.10.2025
                                            
                                            W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Punkt przesyłek kurierskich
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Broker Kurierski
Do Koszałka Można coś więcej o ship center
Interes pompowany helem
Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?
Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb
Punkt przesyłek kurierskich
Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...
Punkt przesyłek kurierskich
To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...
 
                 
                     
                                                                             
                                                                            