Sushi na taśmie
Pierwszy lokal Pink Sushi ruszył z początkiem października w Rzeszowie. I wystartował całkiem nieźle. – Na przestrzeni na razie niecałego kwartału obserwujemy cykliczny wzrost sprzedaży o 20 proc. – informuje Dawid Kościółek, współwłaściciel restauracji Pink Sushi.
Pink Sushi postawiło na oryginalną w Polsce, ale popularną w Japonii formę serwowania sushi, a mianowicie taśmociąg.
– Taśmociąg z sushi jest tak rozlokowany, że z każdego stolika w restauracji jest do niego łatwy dostęp. Zależy nam, żeby goście, którzy do nas przyjdą mogli szybko i bezproblemowo zjeść świeże i smaczne sushi, które jest już przygotowane do konsumpcji i wybrać takie, jakie im się spodoba. Taka forma poddania właśnie to gwarantuje – wyjaśnia Dawid Kościółek.
Duże miasta
Obecnie marka pracuje nad kolejnymi otarciami – w Katowicach i Kielcach.
– Poszukujemy też odpowiednich lokalizacji w kolejnych miastach, czyli Krakowie i Wrocławiu – dodaje Dawid Kościółek.
Pink Sushi chce otwierać lokale w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Preferowane lokalizacje to miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, tj. galerie handlowe, centra biznesowe, główne ulice, prestiżowe ulice i dzielnice miast. Lokal powinien być dobrze widoczny, najlepiej z dużymi witrynami. Zalecana powierzchnia to powyżej 100 m2.
Jak wyjaśnia franczyzodawca, kwota inwestycji jest uzależniona od powierzchni lokalu, wyposażenia, lokalnych uwarunkowań.
– Generalnie to koszt kilkaset tysięcy złotych – informuje Dawid Kościółek. – Model współpracy zawsze jest tworzony indywidualnie. My jako centrala zapewniamy taśmociąg z pełnym osprzętem, do adaptacji w lokalu.
Ile zarobisz?
U kandydatów na franczyzobiorców mile widziane jest doświadczenie w gastronomii.
– Oczekujemy osobistego zaangażowania w prowadzenie biznesu – dodaje Dawid Kościółek. – Franczyzobiorca otrzymuje od nas cały know how, pakiet szkoleń, analizę i strategię marketingowa, ekonomiczno – finansową. Może liczyć na pełne wsparcie na każdym etapie współpracy
Franczyzodawca zastrzega, że przychody uzależnione są od lokalizacji, powierzchni lokalu oraz miasta.
– Na przykładzie miasta 200-tysięcznego możemy przedstawić estymację z jednego miesiąca działalności. Jest to sprzedaż na poziomie 250 tys. zł i ponad 15 tys. talerzyków z sushi – informuje Dawid Kościółek.
WIZYTÓWKA PINK SUSHI
Sieć lokali sushi.
- liczba lokali: 1
- lokalizacje: miasta od 100 tys. mieszkańców
Taśmociąg dla klientów / Pink Sushi postawiło na popularną w Japonii formę serwowania sushi, czyli taśmociąg.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Pizzeria w mniejszym mieście
/08.10.2025
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Stawiam na Mrówkę
/28.10.2025
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali