Kolejne atrakcje na Targach Franczyza
W tym roku na Targach Franczyza mamy bardzo napięty plan seminariów, na których eksperci i franczyzobiorcy znanych marek przedstawią kandydatom na przedsiębiorców scenariusz wchodzenia do biznesu franczyzowego. Pierwsze trzy wykłady będą do obejrzenia na żywo na portalu Franchising.pl oraz naszym kanale na Youtube i profilu na Facebooku.
Czwartek, 20 października
10:30 - 11:00 Jak dobrze wybrać pomysł na biznes, Arkadiusz Słodkowski, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców; ONLINE
11:00 - 11:45 Biznes bezpieczny dla franczyzobiorców, dyskusja z udziałem ministra Adama Abramowicza, rzecznika MSP; Arkadiusza Słodkowskiego, członka zarządu POF, dr. Marty Ziółkowskiej, wykładowcy SGH oraz Pawła Tracza, prezesa Stowarzyszenia Franczyzobiorców (PSMiF); ONLINE
11:45-12:30 Cudzy pomysł na własny biznes – zasady współpracy we franczyzie, Michał Wiśniewski, dyrektor działu doradztwa we franczyzie PROFIT system; ONLINE
Na kolejne prezentacje i wykłady zapraszamy już do Pałacu Kultury i Nauki. Kliknij i poznaj PLAN SEMINARIÓW Własnego Biznesu.
Edukacja to podstawa
„Rynek mówi sprawdzam. Polacy wciąż ufają franczyzie” – to główne tezy popandemicznego raportu o rynku franczyzy przygotowanego przez Polską Organizację Franczyzodawców i portal Franchising.pl specjalnie z okazji 20. edycji Targów Franczyza. W tej chwili zdradzimy tylko jedną informację z raportu: mimo trudnych dwóch lat w biznesie (pandemia, wojna, inflacja) liczba franczyzobiorców wzrosła! O ile? Dowiecie się podczas dyskusji z udziałem rzecznika MSP, ministra Adama Abramowicza, Pawła Tracza reprezentującego franczyzobiorców i dr Marty Ziółkowskiej ze Szkoły Głównej Handlowej.
Doktor Ziółkowska od lat podkreśla, że najlepszym rozwiązaniem bolączek rynku franczyzy jest wzrost jakościowy edukacji we franczyzie. Im więcej zorientowanych we franczyzie franczyzobiorców, im więcej dobrych modeli franczyzowych stworzonych przez profesjonalistów – tym lepiej dla rynku. Dlatego stworzyła pierwsze podyplomowe studia z zarządzania franczyzą na SGH. Ekspertka z 20-letnim doświadczeniem w obszarze funkcjonowania i rozwoju franczyzy w Polsce i świecie. Dr Ziółkowska jest kierownikiem programów kształcenia na SGH: Studia Podyplomowe Zarządzanie Franczyzą, Studia Podyplomowe Zarządzanie przedsiębiorstwem w handlu detalicznym, Akademia Zarządzania przedsiębiorstwem handlu detalicznego i Akademia Lidera handlu detalicznego.
Lista marek obecnych na Targach Franczyza 2022.
#FranczyzaToJestTo

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Zaczynała od zera, dziś ma własną pracownię, kanał na YouTubie i lojalne klientki. Katarzyna Zaremba pokazuje, że w branży beauty da się zbudować dochodowy biznes – ale tylko jeśli wiesz, że makijaż to znacznie więcej niż ładna kreska.
Marka znalazła sposób jak utrzymać zarobki w siłowniach na stałym poziomie, mimo wyjazdów urlopowych klubowiczów.
Australijska sieć F45 rozwija franczyzę w Polsce. Oferuje gotowy model treningów grupowych, pełne wsparcie operacyjne i inwestycję od 300 tys. zł. Pierwsze siłownie ruszają w największych miastach.
Świat Podologii buduje sieć centrów podologicznych i szuka partnerów. W branży, która startuje, ale ma duży potencjał.
Od lat prowadziła zajęcia fitness i marzyła o własnym klubie. Gdy trafiła na ofertę franczyzy Xtreme Fitness Gyms, powiedziała mężowi: „To jest to”. Dziś Magdalena Liszkowska rozwija swój biznes w Suwałkach i planuje kolejny klub.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...