Street food we franczyzie
Hot dogi są popularne i proste w wykonaniu. Czy potrzebna jest więc franczyza, żeby otworzyć punkt z hot dogami? Franczyzodawca Crazy Dog, firma Multi Ice Group, uważa, że tak.
– Hot dogi to klasyka street foodu, ale my proponujemy je w bardzo nowoczesnej, odświeżonej odsłonie - mówi Paulina Daniłowicz, opiekun marki Crazy Dog. – Nasze hot dogi to rzemieślnicza bułka, dobrej jakości kiełbaska, chrupiące warzywa oraz starannie dobrane sosy. To oferta premium, która jest odpowiedzią na obecnie panujące trendy. Tym, co wyróżnia nas na rynku są: wysoka jakość produktu, ciekawa identyfikacja wizualna i menu także dla wegetarian czy osób ograniczających spożycie mięsa. Ten koncept spotyka się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów docelowych, którzy doceniają takie podejście do tego popularnego dania.
Oprócz hot dogów w ofercie Crazy Dog są też zapiekanki oraz frytki.
Przez cały rok
Crazy Dog to biznes całoroczny – zarówno lokal stacjonarny, punkt w galerii handlowej, jak i mobilna przyczepa są przygotowane do tego, aby prowadzić ciągłą sprzedaż.
– W każdym przypadku szacujemy, że zyski zaczynają się od 16 tys. zł miesięcznie, dlatego franczyzobiorca może traktować Crazy Dog jako jedyne źródło dochodu – zapewnia Paulina Daniłowicz. – Z drugiej strony może to być także dodatkowa działalność dla przedsiębiorców, którzy posiadają już inną firmę, ale poszukują pomysłu na małą, dochodową gastronomię. To dla nich dobre rozwiązanie, ponieważ otrzymują kompleksowy pomysł na biznes, z całym know how dotyczącym jego prowadzenia. Staramy się, aby nakłady pracy po stronie franczyzobiorców były jak najmniejsze.
Franczyzodawca zapewnia, że Crazy Dog to franczyza dla różnej wielkości miast. Dobrze sprawdza się w okolicach centrów i pasaży handlowych, w parkach, przy plażach, deptakach, promenadach czy w pobliżu popularnych atrakcji turystycznych.
– Jako Multi Ice Group dysponujemy bazą ponad 300 lokalizacji w całej Polsce, dlatego nasi partnerzy nie muszą samodzielnie szukać odpowiedniego miejsca do prowadzenia swojej działalności. Mogą skorzystać z naszych propozycji, sprawdzonych pod kątem potencjału sprzedażowego – dodaje Paulina Daniłowicz.
Trzy formaty
Franczyza Crazy Dog opiera się na trzech formatach współpracy: lokalu stacjonarnym, punkcie w strefie food court w galerii handlowej oraz mobilnej przyczepie gastronomicznej.
Pierwszy z nich, czyli punkt stacjonarny, to propozycja dla przedsiębiorców, którzy posiadają własny lub wynajęty lokal.
– Franczyzobiorca otrzymuje od nas projekt wnętrza oraz wytyczne dotyczące wyposażenia. Wystarczy dokonać adaptacji i można zaczynać sprzedaż – informuje Paulina Daniłowicz.
Podobne wytyczne franczyzobiorcy dostają w przypadku wyspy w galerii handlowej. Natomiast mobilną przyczepę franczyzodawca przygotowuje dla nich pod klucz. Minimalny wkład własny potrzebny do realizacji inwestycji w każdym formacie to 25 tys. zł.
– Warto jednak zaznaczyć, że jako Multi Ice Group współpracujemy z ekspertami, którzy pomagają uzyskać leasingi, dotacje czy kredyty. Dzięki temu nasi partnerzy finansują swoje lokale na dogodnych warunkach i nie muszą dysponować wysokim kapitałem na start – dodaje Paulina Daniłowicz. – Pomagamy w wyborze lokalizacji, adaptacji, zatowarowaniu. Ponadto każdy partner sieci przechodzi szkolenie i otrzymuje podręcznik operacyjny. Może też liczyć na wsparcie dedykowanego opiekuna, który odpowiada na pytania i doradza w wielu kwestiach. Dodatkowo wspólnie działamy nad promocją punktu w mediach społecznościowych, tak aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów.
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, a opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł netto miesięcznie.
Zwrot z inwestycji
Franczyzobiorcą Crazy Dog może zostać każda osoba, która jest gotowa do prowadzenia działalności gospodarczej i dysponuje odpowiednimi środkami na sfinansowanie inwestycji. Doświadczenie w gastronomii nie jest wymagane.
– Nasze procedury i rozwiązania są bardzo przemyślane i efektywne, dzięki czemu praktycznie każdy poradzi sobie z otwarciem i zarządzaniem Crazy Dog – zapewnia Paulina Daniłowicz.
Obecnie działa 1 punkt własny oraz 3 franczyzowe Crazy Dog. Jeszcze w te wakacje planowane są kolejne otwarcia. Według franczyzodawcy na zwrot z inwestycji w ten biznes można liczyć po 6-12 miesiącach.
WIZYTÓWKA CRAZY DOG
Sieć punktów z hot dogami.
- 1 punkt własny, 3 franczyzowe
- min. inwestycja 25 tys. zł
- zwrot z inwestycji 6-12 miesięcy
Street foodowe menu / Oprócz hot dogów w ofercie Crazy Dog są też zapiekanki oraz frytki. ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Pizzeria w mniejszym mieście
/08.10.2025
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Stawiam na Mrówkę
/28.10.2025
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali