Koncepty do wyboru
od szyldem New York Hot Dog działają punkty sprzedające hot dogi amerykańskie. W nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim będzie ich ponad 40. Mają różne formaty: jako przyczepy gastronomiczne, lokale stacjonarne, wyspy handlowe, wózki mobilne. W większości funkcjonują w galeriach handlowych lub obok nich, ale także przy retail parkach czy w miejscach turystycznych.
– Odżywa też, po pandemicznej przerwie, organizacja eventów firmowych – mówi Damian Gosławski, kierownik działu rozwoju New York Hot Dog. – Dla nas to świetne źródło dochodów. A przy obecnym wzroście cen catering w postaci naszego punktu mobilnego jest najtańszy i jednocześnie atrakcyjny np. na plenerowej imprezie.
Najtańszym formatem franczyzowym jest wózek z hot dogami. Jego koszt to ok. 20 tys. zł netto. Koszt wyspy handlowej to ok. 50 tys. zł, a na inwestycję w lokal stacjonarny trzeba przeznaczyć minimum 150 tys. zł. W przypadku przyczepy gastronomicznej wydatki zaczynają się od 80 tys. zł netto.
Coś nowego
Ale NYHD to nie jedyny koncept, jaki ma do zaproponowania franczyzodawca.
– W najtrudniejszym okresie pandemii chwilowo wstrzymaliśmy ekspansję. Ale nie marnowaliśmy czasu i opracowaliśmy dwa nowe koncepty – zdradza Damian Gosławski.
Pierwszy z nich to lodowa marka Lód Miód. To lody rzemieślnicze, oparte na naturalnych składnikach. - Są robione np. z prawdziwych pistacji, czy sycylijskich pomarańczy – podkreśla Damian Gosławski.
Oprócz lodów w ofercie jest także świeża lemoniada. Koncept powstał pod koniec ubiegłorocznego sezonu letniego, a w tym roku ma ruszyć już pełna parą.
– Mamy food trucka, przygotowanego na bazie citroena HY z 1989 roku, który jest bardzo charakterystycznym i klimatycznym autem – mówi Damian Gosławski. – Ale franczyzobiorcom proponujemy też inne formaty, np. wyspy handlowe czy lodziarnie stacjonarne.
Minimalna inwestycja w Lód Miód to 40 tys. zł netto.
Drugi z nowych konceptów franczyzodawcy NYHD opiera się na sprzedaży bubble tea. Format też można wybrać elastycznie – od mobilnego, po stacjonarny. Tutaj minimalna kwota inwestycji jest szacowana na 25 tys. zł netto.
– W przypadku każdego z konceptów zapewniamy m.in. pomoc w wyborze lokalizacji, ciągłość dostaw produktów, własną logistykę, bazę szkoleniową, pełną dokumentację sanepidowską, opiekę marketingową i całościowe wsparcie przez cały okres trwania umowy – wylicza Damian Gosławski.
Wysokość jednorazowej opłaty wstępnej w przypadku konceptów franczyzodawcy NYHD ustalana jest indywidualnie. Opłata miesięczna to 5 proc. od obrotu netto.
WIZYTÓWKA NEW YORK HOT DOG
Sieć punktów z hot-dogami.
- ponad 40 punktów
- miesięczna opłata 5 proc. od obrotu netto
Teraz lody / Franczyzodawca NYHD przygotował nowy koncept lodowy - Lód Miód. ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Pizza z Wielkiej Brytanii wchodzi do Polski
/05.12.2025
The Real Pizza Company działa już w Wielkiej Brytanii i Indiach, a teraz chce wejść na polski rynek.
W tym roku Chinkalnia otworzyła trzy restauracje w Polsce, a jeszcze w grudniu uruchomi lokal na śródziemnomorskiej wyspie.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Rynek fitness stawia na franczyzę
/19.12.2025
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje się coraz bardziej zróżnicowany i coraz częściej oparty na franczyzie.
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Unikat.
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci uruchomiony we współpracy z lokalnym przedsiębiorcą.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali