Zdrowy biznes
Firma Spichlerz Zdrowia jest producentem zdrowej żywności.
– Od kilku lat interesujemy się tą tematyką. Początkowo na własne potrzeby robiliśmy kiszonki, zakwas z buraków, oleje tłoczone – opowiada Zbigniew Kosiński, właściciel firmy Spichlerz Zdrowia. – Aż w końcu postanowiliśmy przygotowywać też takie produkty dla innych.
Droga do franczyzy
Spichlerz Zdrowia w rodzinnej olejarni tłoczy na zimno oleje m.in. z czarnuszki, konopi, sezamu, pestek dyni czy słonecznika. Jest producentem zakwasu z buraków, masła, past i kremów w różnych smakach. W sklepie internetowym pod tym szyldem można kupić także miody, przyprawy i wiele innych produktów.
– W naszej żywności nie ma chemicznych dodatków, konserwantów, jest też niepasteryzowana. To bardzo istotne, bo pasteryzacja niszczy cenne wartości odżywcze – podkreśla Zbigniew Kosiński. – Nasze oleje, kiszonki, zakwasy są zawsze świeże i mają mnóstwo właściwości prozdrowotnych. Mamy starannie wyselekcjonowanych dostawców produktów z ekologicznych upraw.
Spichlerz Zdrowia obecnie sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem sklepu internetowego, ale też w sklepach zielarskich, ze zdrową żywnością. Teraz marka szuka franczyzobiorców. Współpracę można nawiązać na dwa sposoby. Pierwszy z nich to otwarcie sklepu lub stoiska pod szyldem Spichlerz Zdrowia.
– Może to być np. stoisko na bazarze ze zdrową żywnością – podpowiada franczyzodawca. – Wówczas koszt inwestycji jest bardzo niski, nawet 5 tys. zł.
Inwestycja w sklep to – według szacunków franczyzodawcy – 15-20 tys. zł, razem z zartowarowaniem. Licencjodawca może udzielić kredytu kupieckiego na zakup towaru.
– Pomożemy w otwarciu sklepu, załatwieniu wszelkich formalności – zapewnia Zbigniew Kosiński. – Przebiega to identycznie jak otwarcie sklepu spożywczego.
Franczyzodawca pomoże w przygotowaniu miejsca pod wymogi sanepidu, zapewni wsparcie marketingowe i sprzedażowe, szkolenia, codzienne dostawy towaru, dostęp do elektronicznego systemu zamówień.
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci ani żadnych opłat miesięcznych. Franczyzobiorcy zarabiają na marży od sprzedaży.
– Dzienny zysk może sięgnąć nawet 1 tys. zł – twierdzi Zbigniew Kosiński.
Współpracę z marką mogą też nawiązać osoby, które już prowadzą sklep – np. ze zdrową żywnością, zielarski, a nawet warzywny czy spożywczy. Po prostu poszerzą swoją ofertę o produkty spod szyldu Spichlerz Zdrowia.
WIZYTÓWKA MARKI SPICHLERZ ZDROWIA
Producent zdrowej żywności.
- 1 jednostka własna
 - kwota inwestycji 15-20 tys. zł
 
                                Do wyboru / Spichlerz Zdrowia jest też producentem m.in. zakwasu z buraków, masła, past.                            PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Dobre Oko rozwija franczyzę optyczną
                                                /29.08.2025
                                            
                                            Sieć Dobre Oko na ten rok zaplanowała minimum pięć otwarć. Jak otworzyć salon optyczny?
Na rynku krajowym Kodano konsekwentnie buduje skalę w oparciu o franczyzę.
Sieć Apteka Codzienna do końca roku chce mieć w sumie 70 placówek. Firma rozszerza też swoją działalność na kolejne województwa.
Kodano Optyk – najszybciej rozwijająca się sieć optyczna w Polsce – rozpoczęła 2025 rok z dużym rozmachem.
Kodano Optyk ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Można sporo zaoszczędzić na inwestycji.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
POPULARNE NA FORUM
Apteka we franczyzie?
Rzeczywiście, jeśli chodzi o franczyzę aptek to teoria na niewiele sie tu przyda. Dlatego też jeśli jesteście nadal zainteresowani tym tematem to zapraszam po kontakt....
Apteka we franczyzie?
Jestem za nawet w małych nadmorskich miejscowościach...
Apteka we franczyzie?
This article you have shared here's incredible. I like and recognize work. The factors you have talked about in this specific article are helpful. I should try to seek after...
Otwarcie sklepu "medycyna chińska"
Jak sądzicie,czy u nas by się przyjął sklep z produktami,suplementami medycyny chińskiej? Mam tu na myśli różne kremy,plastry,banki... Czy nasze społeczeństwo...
Prywatna przychodnia lekarska: Popyt na zdrowie
witam, ostatnio miałam dość poważy wypadek... jadąc na rowerze zderzyłem się z drugim rowerzystą... długo dochodziłem do siebie, w końcu postanowiłem skorzystać z...
Sklep z ziołami
W Greenport mają franczyzę gdzie oferują pełne wsparcie z zakresu prowadzenia sklepu zielarsko-medycznego. Szkolenia wewnętrzne, wsparcie w rozwoju biznesu – wszystkie...
Wyspa handlowa z suplementami diety (G-Supplements)
Popyt na suplementy raczej będzie, bo społeczeństwo jest coraz grubsze no a coraz bardziej liczy się wygląd... jednocześnie trochę zwiększa się świadomość wśród...
Prywatna przychodnia lekarska: Popyt na zdrowie
Teraz korzystam z pakietu w prywatnej przychodni i to jest tak wygodne! Nie wiem, czy kiedykolwiek zdołam się z powrotem przestawić na NFZ, jeśli zrezygnuję z pracy i...