Zarabiaj na nieruchomościach w Hiszpanii
40 tys. zł to koszt opłaty wstępnej, którą powinien uiścić franczyzobiorca tripinvest. Oprócz tego w pierwszym roku współpracy musi zainwestować też dodatkowe 45 tys. zł. Te pieniądze w całości zostaną przekazane na różnego rodzaju działania reklamowe mające na celu dotarcie do klientów zainteresowanych kupnem nieruchomości w Hiszpanii, w szczególności w regionie Costa Blanca.
– Mamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie. Posiadamy dedykowane serwisy internetowe, opracowane wielokanałowe strategie marketingowe, które zagwarantują franczyzobiorcom sukces sprzedażowy – zapewnia Kacper Widuch, menedżer ds. rozwoju tripinvest. – Oprócz kampanii reklamowych pozyskujemy klientów również poprzez publikację artykułów, które objaśniają np. jak krok po kroku kupić nieruchomość w Hiszpanii. Piszemy też o kulturze i życiu w tym kraju, aby pokazać korzyści wynikające z posiadania w nim własnego domu lub mieszkania.
Doświadczony franczyzodawca
TripInvest to jeden z projektów opracowanych przez grupę spółek Dajami. Firma ma rozbudowaną strukturę, zatrudnia m.in. agentów działających na rynku hiszpańskim, zespół programistów, ekspertów od SEO, SEM, content marketingu, analityki internetowej oraz social marketingu. A także osoby zajmujące się obsługą wynajmu na cele turystyczne.
– Posiadamy portal dostępny w ośmiu wersjach językowych: angielskiej, polskiej, rosyjskiej, rumuńskiej, bułgarskiej, belgijskiej, szwedzkiej i francuskiej. Został on specjalnie dla nas zaprojektowany w oparciu o najnowsze trendy dotyczące użyteczności, dzięki czemu jest bardzo łatwy w obsłudze zarówno dla nas, jak i naszych klientów – mówi Kacper Widuch.
Apetyt na więcej
Franczyzodawca chce zaistnieć w najbliższym czasie ze swoim biznesem m.in. we Włoszech, Holandii, Danii, Czechach, Portugalii, na Węgrzech, w Norwegii i Finlandii. Szuka franczyzobiorców, którzy mu w tym pomogą. Co ważne chce, żeby byli to Polacy, którzy mimo że będą pozyskiwać klientów na rynkach zagranicznych, to będą to robić z Polski.
– Wbrew pozorom nie muszą znać też języków obcych, bo mamy tak zbudowany portal, że łatwo nam samodzielnie przetłumaczyć jego treści na kolejny język, choć oczywiście korzystamy też z pomocy native speakerów – mówi Kacper Widuch.
Biznes dopasowany do potrzeb
Czym franczyzobiorca tripinvest będzie zajmował się na co dzień?
– To zależy od jego chęci. Może potraktować współpracę z nami tylko inwestycyjnie, czyli zlecić nam prowadzenie biznesu od a do z, a samemu tylko sprawdzać, ile transakcji w jego imieniu udało nam się zrealizować, i ile zarobił. Jeśli natomiast chce się bardziej zaangażować to nie ma żadnych przeszkód, możemy przeszkolić franczyzobiorcę np. z obsługi profili w social mediach czy nauczyć go, jak prowadzić kampanię w Google Ads – mówi Kacper Widuch.
Realne zyski
Franczyzodawca twierdzi, że prognozowana stopa zwrotu z inwestycji dla klienta kupującego mieszkanie lub dom w Hiszpanii oscyluje wokół 10,5 proc. rocznie. Zapewnia też, że klienci nie płacą prowizji za usługę i nie są w stanie bezpośrednio taniej kupić nieruchomości oferowanych przez tripinvest.
– Współpracujemy z wieloma biurami nieruchomości, mamy sieć agentów, którzy pozyskują dla nas domy i mieszkania do sprzedaży, poza tym mamy zawarte umowy z deweloperami, którzy budują apartamenty w Hiszpanii. Oni wolą sprzedać mieszkanie poprzez sprawdzoną firmę niż bezpośrednio obcokrajowcowi – mówi Kacper Widuch.
A ile zarobi franczyzobiorca? Od każdej zakończonej sukcesem transakcji otrzyma prowizję w wysokości kilku procent. A umowy kupna-sprzedaży opiewają średnio na 150-200 tys. euro.
75 proc. nieruchomości kupowanych na Costa Blanca w Hiszpanii jest przeznaczonych na wynajem. Dlatego tripinvest specjalizuje się też w wynajmie i serwisie apartamentów turystom.
– Dbamy o to, aby nieruchomość była wynajmowana jak najczęściej, a dochód z jej wynajmu był jak najwyższy – mówi menedżer tripinvest.
WIZYTÓWKA TRIPINVEST
Firma specjalizująca się w wyszukiwaniu oraz sprzedaży nieruchomości w Hiszpanii, w szczególności na wybrzeżu Costa Blanca.
- opłata wstępna: 40 tys. zł
- 4 placówki własne i 5 franczyzowych
- prognozowana stopa zwrotu z inwestycji dla klienta nabywającego nieruchomość na rynku hiszpańskim: 10,5 proc. rocznie

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– W Polsce stale rośnie poziom świadomości klientów, jeśli chodzi o korzystanie z usług pośrednictwa w sprzedaży czy zakupie nieruchomości – mówi Agata Korzeniewska, dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse.
Dobry pośrednik nieruchomości zaczyna być coraz bardziej ceniony. Jak otworzyć taki biznes?
Na koniunkturze w branży budowlanej korzystają nie tylko deweloperzy, lecz także inne biznesy: architekci wnętrz, ekipy remontowe, agenci nieruchomości.
Greathouse chce otworzyć 50 placówek w Polsce. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Aspect Nieruchomości rozszerzył działalność o usługi, które zagwarantują partnerom stabilny dochód na lata.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Zabezpieczenie antykorozyjne pojazdów to praca, przy której trzeba się napocić, ale nagrodą są wysokie marże. Jak wejść w ten biznes?
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
POPULARNE NA FORUM
Greathouse gwarancją wsparcia biznesowego i sukcesu
Jeśli ktoś chce porozmawiać o założeniu biura pod naszym brandem to zapraszam na spotkanie lub kontakt mailowy/tel mail: mariusz@greathouse.pl tel: 690 550 273 Na forum...
WGN selekcjonuje partnerów
Nieruchomości zawsze były w obrocie, pośrednictwo to dobry fach na przyszłość.
Od agenta do właściciela
Z WGN współpracuje od lat, wiele nieruchomości powierzyłem w ręce agentów. Polecam każdemu.
WGN idzie na rekord
Gratulacje! To zaskakujący wynik. WGN jest znaną marką i przyciąga klientów.
Od agenta do właściciela
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku! WGN ma znakomitych i profesjonalnych partnerów
WGN idzie na rekord
Bardzo ciekawy artykuł. Warto przyjrzeć się Grupie WGN jako pomysł na biznes.
Od agenta do właściciela
Brawo Panie Tomaszu! Widać, że nieruchomości to Pana pasja. Ciekawa franczyza, może sama zainteresuje się tematem.
Nowa franczyza w nieruchomościach
Dobrze rozumiem, że oprócz agencji nieruchomości mogę zarabiać dodatkowo na poleceniach usług, jak kredyt i ubezpieczenie tak? Pozdrawiam, Krzysztof