Nowe marki Sfinksa
Do Sfinks Polska należą m.in. sieci restauracji Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy i WOOK. Teraz Sfinks wprowadza na rynek dwie nowe marki – KEBAPI oraz YOLO Chicken. Są one dostępne wyłącznie w kanale delivery. „ To odpowiedź spółki na aktualną sytuację w kraju i potrzeby rynku” - czytamy w oficjalnym komunikacie.
– Dostosowujemy się do obecnej sytuacji, w ostatnim czasie postawiliśmy więc w całości na usługę delivery, przy zapewnieniu bezkontaktowej dostawy zamówień. Jednocześnie obserwując zapotrzebowanie ze strony klientów na różne grupy dań w dowozie, systematycznie uzupełniamy nasz portfel o nowe brandy, zwiększając atrakcyjność i różnorodność oferty w kanale online – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska.
Kebab i kurczak
Oferta KEBAPI to osiem kebabów, dostępnych w wersji mięsnej i wegetariańskiej. Dostępne są też zestawy złożone z trzech lub sześciu różnych kebabów, a także przekąski, w tym hummus z pitą i warzywami czy sezamowe kulki z toffi. Dania KEBAPI można zamawiać m.in. w Warszawie, a także w Częstochowie, Łodzi, Poznaniu czy w Zielonej Górze.
Z kolei YOLO Chicken to dania z kurczakiem, m.in. pięć rodzajów kanapek, zestawy ze stripsami bądź ze skrzydełkami barbeque. Oferta jest aktualnie dostępna m.in. w Poznaniu, Malborku oraz w stolicy.
– Zamówienia na dania nowych marek wirtualnych realizowane są przez funkcjonujące w chwili obecnej restauracje sieci Sfinks Polska. Planujemy systematycznie uruchamiać nowe brandy delivery w kolejnych lokalach, w miarę pojawiania się takich możliwości i docelowo będą one dostępne w całej Polsce – dodaje Dorota Cacek.
To nie jest pierwszy wirtualny koncept, jaki wprowadził na rynek Sfinks. Od końca ubiegłego roku w dostawie można zamawiać burgery marki The Burgers, która jest dostępna m.in. w Katowicach, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
Licencja na restaurację
Flagowym i najliczniejszym konceptem należącym do Sfinks Polska jest rozwijana we franczyzie sieć restauracji Sphinx. W ostatnim czasie spółka zamknęła częśc najmniej rentownych lokali, ale cały czas szuka franczyzobiorców. Koszt adaptacji lokalu o powierzchni 250 m2 to mniej więcej 570 tys. zł, z czego dostosowanie sali dla gości to około 250 tys. zł, zaplecza – 170 tys. zł, a zapewnienie odpowiedniej wentylacji – 150 tys. zł. Jeśli mamy do czynienia z lokalem przystosowanym już wcześniej do potrzeb gastronomii, koszty mogą okazać się niższe. Osoba chcąca prowadzić restaurację pod szyldem Sphinx musi ponieść opłatę za know-how w wysokości 55 tys. zł netto, w ramach której otrzymuje od franczyzodawcy kompleksową wiedzę potrzebną do uruchomienia i prowadzenia lokalu. Sfinks nie wymaga od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w gastronomii.
WIZYTÓWKA SFINKS POLSKA
Sfinks Polska zarządza obecnie 175 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski.
- sieć 87 restauracji Sphinx (segment casual dining),
- 61pubów Piwiarnia Warki (segment gastro pubów),
- 12 restauracji Chłopskie Jadło (segment casual dining),
- 2 restauracje WOOK (segment casual dining),
- 10 restauracji Fabryka Pizzy,
- 3 lokale działające pod szyldami Meta Seta Galareta i Meta Disco
- 1 lokal Lepione & Pieczone (fast casual dining).

ZOBACZ W KATALOGU



























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali