Kreatywni sprzedadzą więcej
Firma Godan działa na polskim rynku od 30 lat. Specjalizuje się w produkcji i dystrybucji artykułów na imprezy, święta i uroczystości. Od 2016 roku marka rozwija sieć sklepów franczyzowych o nazwie GoDan Strefa Uśmiechu. W sklepach o wielkości mniej więcej 40 m2 klienci znajdą produkty potrzebne do organizacji przyjęć, takie jak: balony, świeczki urodzinowe, papierowe talerzyki i kubeczki, stroje karnawałowe oraz dodatki typu konfetti czy serpentyny.
Zdolności manualne pomagają
Franczyzodawca zapewnia, że otwarcie sklepu z balonami to doskonała propozycja do osób, które są otwarte i kreatywne.
– Wbrew pozorom nie trzeba mieć doświadczenia w pracy z dziećmi czy być animatorem, ale każde tego typu doświadczenie procentuje. Inwestycję we franczyzę Strefy Uśmiechu powinny rozważyć osoby, które chcą się realizować artystycznie, tworząc kompozycje i dekoracje balonowe – mówi Agnieszka Falińska, menedżer ds. rozwoju marki GoDan.
Potrzeba około 30 tys. zł, żeby otworzyć salon GoDan. Połowę tej kwoty należy przeznaczyć na aranżację lokalu,  a drugie 15 tys. zł na zatowarowanie. Marka poszukuje kontrahentów w całej Polsce, najchętniej w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. 
– Nasz koncept charakteryzuje się łączeniem usług ze sprzedażą detaliczną, dlatego w zależności od lokalizacji, otwieramy sklepy również w mniejszych miejscowościach – dodaje Agnieszka Falińska.
Godan posiada własną fabrykę, dzięki czemu bardzo szybko może wprowadzać do swoich kolekcji nowe propozycje zgodne z trendami na całym świecie. – Tęczowe peruki, nadmuchiwane kostiumy, pastelowa zastawa stołowa, dekoracje na baby shower są w stałej ofercie sklepu. Na półkach znajdziemy także dużo produktów z jednorożcami czy pandami, a także klockami czy z motywami kosmosu dla chłopców. Do tego dochodzą produkty licencjonowane – np. talerzyki czy balony z bohaterami LOL Surprise, Psi Patrol, Gwiezdne Wojny, Kraina Lodu, Minionki, Myszka Miki. Dodatkowo firma prowadzi kursy i szkolenia np. z tworzenia dekoracji balonowych – dodaje Agnieszka Falińska.
Katarzyna Zawistowska, franczyzobiorczyni z Brzeska bardzo chwali współpracę z marką Godan. 
–  Ponad rok temu zdecydowałam się na otwarcie własnego biznesu. W Brzesku było ogromne zapotrzebowanie na akcesoria urodzinowe, więc współpraca z Godanem okazała się strzałem w dziesiątkę. Inwestycja we własny sklep zwróciła mi się po roku. Godan Strefa Uśmiechu to bardzo wdzięczny rodzaj działalności. Ludzie wychodzą z mojego sklepu zadowoleni z zakupów. A sezon na produkty oferowane przez markę trwa cały rok, więc nie mam na co narzekać – mówi Katarzyna Zawistowska. 
Oprócz lokali również wyspy
Jak podkreśla franczyzodawca, miniony rok marka może zaliczyć do udanych.
– W 2019 roku przeprowadziliśmy rebranding. Zmieniliśmy nieco formę loga oraz kolorystykę wnętrza sklepów z fioletowego na niebieski. Zdecydowaliśmy się na te zmiany, aby nasz brand był bardziej widoczny dla potencjalnych klientów. Poza tym rozszerzyliśmy sieć o wyspy w centrach handlowych, ponieważ to właśnie przez galerie przewija się największa liczba ludzi. Oczywiście zmiana ta nie będzie hamować rozwoju placówek niezależnych – mówi Agnieszka Falińska. – W 2020 roku planujemy otworzyć około 30 nowych placówek. Zamierzamy również wprowadzić do oferty produkty biodegradowalne – dodaje. 
WIZYTÓWKA GODAN. STREFA UŚMIECHU
Godan to marka sprzedająca akcesoria rozrywkowe. FIrma jest producentem strojów karnawałowych oraz przebrań na różne okazje.
Sieć GODAN w 2019 roku liczyła:
- 60 sklepów franczyzowych;
- 3 sklepy własne;
- 1 sklep na Słowacji;
 Zgodnie z potrzebami klientów / Godan posiada własną fabrykę, dzięki czemu bardzo szybko może wprowadzać do swoich kolekcji nowe propozycje zgodne z trendami na całym świecie.
                                Zgodnie z potrzebami klientów / Godan posiada własną fabrykę, dzięki czemu bardzo szybko może wprowadzać do swoich kolekcji nowe propozycje zgodne z trendami na całym świecie.                            PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 GoDan z nową strategią
                                                /14.05.2024
                                             
                                                GoDan z nową strategią
                                                /14.05.2024
                                            
                                            – Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
Kobiety coraz częściej decydują się na własny biznes, zamiast pracować na etacie. W które franczyzy inwestują najchętniej?
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w lutowym wydaniu magazynu.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
POPULARNE NA FORUM
Dzień dziecka - prezenty
u nas tak samo ;)
5 -10- 15 wypowiedziała wszystkie umowy
Witam chodzi mi o sklepy 51015 ponieważ chciałam otworzyć ten sklep u siebie w mieście i pan z którym rozmawiałam nic nie wspominał o kłopotach a dowiadywalam się we...
Centra handlowe na celowniku
Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.
Pieluszki typu pampers
Mam dostęp do pieluszek dada w ilościach tir. Wszystko legalnie bo na rynkach wschodnich są juz podróbki. Zapraszam do współpracy :)
Dzień dziecka - prezenty
U nas na dzień dziecka są tylko słodycze i to tak w niewielkiej ilości. Dzieci jakoś nie mają wielkich oczekiwań w kwestii prezentów na ten dzień.
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes
Wszyscy piszą, że wchodzą ale zero konkretów. Można więcej szczegółowych informacji poznać.
Obrót w sklepie z odzieżą dziecięcą
możesz popytać także inne osoby które prowadzą taki sklep
Sklep z zabawkami - czy warto prowadzić?
to spamowanie typu "będą potrzebne Ci regały, koleżanka szukała i znalazła" ... ludzie, nie stać Was na uczciwą reklamę tylko tworzycie takie bzdurne historie? Jak dla...
 
                 
                     
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                 