Roślinne burgery w kolejnych miastach
Najnowszy lokal wegańskiej sieci burgerowni powstał przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi. Oprócz niego w tym roku marka uruchomiła też placówki w Bydgoszczy, Poznaniu i Warszawie, a w najbliższych planach ma otwarcie w Szczecinie.
– Konsekwentnie dążymy do otwarcia 20 lokali we wszystkich dużych miastach w Polsce. W 2020 planujemy otworzyć do 5 kolejnych lokalizacji i już w tej chwili jesteśmy największą siecią wegańską na rynku gastronomicznym w tej części Europy – mówi Marcin Suski, menedżer ds. franczyzy Krowarzywa. – Obecnie szukamy partnerów i lokalizacji w Katowicach, Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu.
Oferta Krowarzywa przewiduje trzy różne formaty lokali: od małego typu „okienko” z zamówieniami na wynos (może też być to foodtruck), przez niewielki, ale klasyczny lokal z miejscami siedzącymi po dużą, przestronną restaurację z ogródkiem letnim. W zależności od wybranego formatu wymagana powierzchni to od 30 do 130 m2. Generalnie franczyzobiorca sam szuka lokalu, ale licencjodawca może mu w tym pomóc lub ocenić potencjał wybranego miejsca.
– Znalezienie punktu, który będzie w najlepszej możliwej lokalizacji, ale również będzie generował jak najniższe koszty dla franczyzobiorcy jest dużym wyzwaniem – nie ukrywa Marcin Suski.
Minimalna kwota, potrzebna na inwestycję to 80 tys. zł. Opłata wstępna zależy od wielkości lokalu i zaczyna się od 9,9 tys. zł netto.
– W ramach wsparcia, nasi partnerzy mają dostęp do pakietu szkoleń, oprogramowania, projektu lokalu oraz podręcznika operacyjnego, w którym wszystko jest dokładnie i rzetelnie opisane, tak aby nasz partner mógł przejść przez cały etap przygotowania jak najsprawniej – podkreśla Marcin Suski.
– System szkoleń przygotowuje naszych partnerów do prowadzenia działalności biznesowej, ale również pokazuje pracę na każdym stanowisku, podczas bieżącej działalności lokalu, na naszym własnym przykładzie. Dodatkowo, jesteśmy z naszym partnerem w ciągłym kontakcie w trakcie przygotowań do otwarcia. To właśnie kontakt z żywą osobą, a nie z książką jest kluczem do sukcesu naszego i naszych partnerów.
Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 5 proc. netto od obrotu (wyjątkiem jest Warszawa, gdzie stała opłata to 7 proc. netto od obrotu). Franczyzodawca twierdzi, że lokale osiągają rentowność w trzecim miesiącu funkcjonowania, natomiast okres zwrotu z inwestycji to ok. 18 miesięcy.
– Coraz więcej osób sięga po produkty roślinne i niekoniecznie jest to związane z radykalną zmianą diety, a raczej z chęcią spróbowania czegoś nowego, ciekawego, zdrowszego – mówi Marcin Suski.
– Bardzo nas to cieszy, ponieważ od samego początku nie chcieliśmy się zamykać tylko w kręgach wegańskich, ale wyjść z naszą ofertą do wszystkich.

ZOBACZ W KATALOGU



























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali