Piotr i Paweł zmienia szyld
Jeszcze rok temu sieć supermarketów Piotr i Paweł była na krawędzi upadłości. Teraz zarządca jej postępowania restrukturyzacyjnego zapewnia, że źle już było teraz będzie tylko lepiej. – Kluczowe jest budowanie zaufania wśród partnerów biznesowych i poprawa warunków handlowych – powiedział Patryk Filipiak, prezes Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja.
Spar Group w październiku przejął większościowe udziały w sieci supermarketów Piotr i Paweł. Sklepy Piotr i Paweł będą systematycznie zmieniać logo i dołączą do międzynarodowego holdingu. Spar w zamian wesprze Grupę Piotr i Paweł w spłatach zobowiązań, negocjacji umownych oraz rozwoju spółki. Z tego tytułu już podpisano lub odnowiono kontrakty z niemal 300 dostawcami. – Spar Group bardzo mocno angażuje się w polski rynek handlowy. Ważne dla nas są możliwości współpracy z dużą liczbą niezależnych detalistów, którzy często szukają dużego, wiarygodnego i stabilnego partnera – powiedział Tomasz Syller, prezes spółki Spar Group.
Obecnie Piotr i Paweł ma 66 sklepów, z czego około jednej trzeciej działa we franczyzie. W sieci pracuje około 1,2 tys. osób. – Koncentrujemy się na czterech aglomeracjach: warszawskiej, poznańskiej, wrocławskiej i trójmiejskiej. Zachowaliśmy większość lokalizacji, na których nam zależało, jednak niektórzy partnerzy detaliczni przeszli do konkurencji – mówi Patryk Filipiak.
A co te zmiany oznaczają dla franczyzobiorców, którzy działają pod szyldem Piotr i Paweł? – Franczyzobiorcy z niczym nowym nie będą musieli się mierzyć. Jesteśmy organizacją, która wspiera partnerów detalicznych, czyli niezależnych przedsiębiorców. Współpraca z nami jest prosta. Każdy otrzymuje określony pakiet wartości, który zakładamy, że będzie dla naszych partnerów detalicznych cenny. Koszty związane z wizualizacją leżą po stronie organizatora sieci, natomiast koszty związane z adaptacją lokalu, znajdują się po stronie partnera detalicznego – mówi Tomasz Syller.
 Miejsca na rozwój sieci / Marka koncentruje się na rozwoju sieci w czterech aglomeracjach: warszawskiej, poznańskiej, wrocławskiej i trójmiejskiej.
                                Miejsca na rozwój sieci / Marka koncentruje się na rozwoju sieci w czterech aglomeracjach: warszawskiej, poznańskiej, wrocławskiej i trójmiejskiej.                            ZOBACZ W KATALOGU
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Franczyza sklepów spożywczych
                                                /15.10.2025
                                             
                                                Franczyza sklepów spożywczych
                                                /15.10.2025
                                            
                                            W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów
 
                 
                     
                                                                             
                                                                            