Biznes z dobrą energią
W 2007 roku rynek energii w Polsce został otwarty na nowych sprzedawców, co przyczyniło się do rozwoju i zwiększenia konkurencyjności ofert pod kątem cenowym. Obecnie największym alternatywnym sprzedawcą energii elektrycznej w Polsce jest Orange Energia. Firma zajmuje się sprzedażą energii zarówno dla klientów indywidualnych jak i z biznesowych. W swojej bazie ma ich ponad 120 tys.
Orange Energia korzysta zarówno z własnych, jak i zewnętrznych kanałów sprzedaży. Od niedawna na terenie całej Polski szukamy partnerów w obszarze profesjonalnego doradztwa w zakresie energii elektrycznej. – Od potencjalnego partnera wymagamy co najmniej dwuletniego doświadczenia w sprzedaży B2B/B2C (energia elektryczna, gaz, fotowoltaika, telekomunikacja, ubezpieczenia, bankowość) – mówi Dorota Kornicka, specjalista ds. kontaktów z partnerami Orange Energia.
Partner będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie i obsługę klientów, przygotowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych i zawieranie umów. – Działamy w ramach już aktywnych sieci sprzedaży, Nie pobieramy opłat licencyjnych, a współpraca z Orange Energia nie wymaga nakładów finansowych ze strony partnera. Głównym źródłem dochodu są indywidualnie ustalane prowizje od sprzedaży – dodaje Dorota Kornicka.
Agent otrzymuje od Orange Energia programy szkoleniowe, bieżącą pomoc opiekuna oraz wsparcie marketingowe. Firma w tej chwili współpracuje z sześcioma partnerami.
– Stawiamy na atrakcyjną ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych, z gwarancją ceny oraz bogatym pakietem usług dodanych – mówi Dorota Kornicka. – Ponadto zamierzamy rozwijać i wdrażać narzędzia digitalowe i rozwiązania, ułatwiające pozyskiwanie nowych i obsługę obecnych klientów.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Jak otworzyć i z sukcesem poprowadzić warsztat samochodowy opowiada Wojciech Kosiński, właściciel warsztatu Mechanicy Magicy.
Sieć Go Herbs wchodzi we franczyzę. Czy trend na zdrowe odżywianie i naturalną suplementację to dobry pomysł na biznes?
Sieć Bricomarché świętuje 25 lat obecności w Polsce i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 roku planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20 proc. udziału w rynku i rozbudowę sieci do 400 sklepów.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...