Kartki z licencją na biznes
Card Group to największa szwedzka eksportowa firma franczyzowa, istniejąca od 1997 roku. Zajmuje się dystrybucją okolicznościowych kartek z życzeniami, naklejek, opakowań na prezenty, upominków, dekoracji i zastaw na przyjęcia.
– Obecnie Card Group ma masterfranczyzobiorców w 45 krajach – podkreśla Grażyna Tatar z biura radcy handlowego ambasady Szwecji, koordynującego rekrutację na stanowisko masterfranczyzobiorcy Card Group w Polsce. – Produkty są sprzedawane w sklepach detalicznych na całym świecie, w tym w supermarketach, księgarniach, sklepach całodobowych, sklepach z zabawkami, z artykułami do dekoracji wnętrz itp. Sklepy płacą tylko za towar, który sprzedadzą, nie muszą magazynować produktów, zatowarowują się w miarę potrzeb.
Marka jest już znana na polskim rynku. Rok temu Card Group wprowadziła franczyzę w kilku województwach w Polsce, m in w wielkopolskim, śląskim i małopolskim. Pozostałą do zagospodarowania część kraju firma podzieliła na dwa regiony: Polskę południową (w tym Warszawa-Południe) oraz północną (w tym Warszawa-Północ). W tych regionach Card Group obecnie poszukuje masterfranczyzobiorców. Podpisując umowę masterfranczyzobiorca dostanie pełną wyłączność na działalność na swoim obszarze. Na tym terenie musi zbudować sieć sprzedaży, nawiązując kontakty ze sklepami, supermarketami i innymi punktami handlowymi. Będzie też pełnić funkcję głównego dostawcy pełnego asortymentu do tychże sklepów. Poza tym musi zbudować zespól handlowców, liczący ok. 10 osób, który będzie wspomagał go w pracy.
Od kandydatów na masterfranczyzobiorców Card Group oczekuje doświadczenia w sprzedaży i prowadzeniu działalności gospodarczej. Konieczna jest też znajomość języka angielskiego. Niezbędny na start budżet to od 40 do 60 tys. euro.
– Franczyzodawca zapewnia wybranym partnerom kompletny system biznesowy, ze szkoleniami (w tym wstępnym szkoleniem w Szwecji) i wsparciem na każdym etapie działalności – podkreśla Grażyna Tatar. – Franczyzobiorca ma dedykowanego opiekuna, do którego może się zwracać na bieżąco w razie jakichkolwiek problemów.
Card Group zaopatruje stoiska w materiały sprzedażowe, pokrywając koszt transportu towaru, za który masterfranczyzobiorca musi zapłacić do 30 dni od momentu dostarczenia do sklepu. Partnerzy Card Group zarabiają na prowizji od sprzedaży. Nie muszą uiszczać do firmy żadnych opłat miesięcznych. Dodatkowym wydatkiem z ich strony jest natomiast dzierżawa stanowisk sprzedaży, czyli ekspozytorów na produkty.

ZOBACZ W KATALOGU




















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.
– Chcemy dalej się rozwijać i konsolidować rynek detaliczny, choć jest on coraz bardziej wymagający – mówi Sylwia Władyko, prezes grupy Chorten.
W tym roku do sieci Beza Krówka dołączyło kilkanaście nowych punktów franczyzowych. W sumie jest ich już ponad setka.
Sieć oferuje już cztery modele współpracy. Najnowszy z nich stawia na mniejsze lokale, niższe koszty inwestycji oraz minimalistyczny wystrój.
– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów