Zarób na rabatach
Na czym zarabia franczyzobiorca Rabatem.pl? 
Franczyzobiorcy Rabatem.pl, wirtualnej platform kodów rabatowych, prowadzą lokalny portal, na którym znajdują się kupony zniżkowe na zakupy. Oprócz tego wydają “Gazetki z Rabatem”, w której można znaleźć nawet 35 kuponów rabatowych. Średnio reklamodawca za każdą kampanię w internecie, prasie i mediach społecznościowych musi zapłacić 500 zł netto. Licząc, że franczyzobiorca sprzeda w miesiąc ok. 30 kampanii w prasie i internecie, to po odliczeniu kosztów zawiązanych z drukiem I dystrybucją gazety jest w stanie zarobić kilkanaście tysięcy złotych.
Jakie wymagania stawiacie przed potencjalnymi franczyzobiorcami?
Wymagamy minimum sześciomiesięcznego doświadczenia w sprzedaży B2B. Jesteśmy zainteresowani współpracą z osobami, których ciekawi technologia internetowa oraz social media. W ramach współpracy franczyzobiorca powinien płacić na rzecz franczyzodawcy tzw. abonament w wysokości 249 zł miesięcznie. Partner musi posiadać laptop i telefon oraz uiścić 12,9 tys zł netto opłaty licencyjnej, gdy zdecyduje się działać w mieście zamieszkałym przez maksymalnie 300 tys. mieszkańców.
Jeśli w większych, to opłata wzrasta? 
Tak, ponieważ można zarobić więcej.
Spodziewają się Państwo zmian na rynku? 
Na pewno rynek reklamowy zmierza w stronę e - commerce, spodziewamy się też wzrostu obrotów z kilku powodów. Jednym z nich jest wdrożenie w moim mieście – Nowym Sączu – ustawy krajobrazowej. Od lipca 2020 roku w Nowym Sączu zniknie ok. 80 proc. billboardów, oczywiście reklamodawcy przeniosą budżet na inne nośniki reklamowe.
Rozmawiała Maryla Pałasz
 Michał Janus, właściciel Rabatem.pl / "Partner musi posiadać laptop i telefon oraz uiścić 12,9 tys zł netto opłaty licencyjnej, gdy zdecyduje się działać w mieście zamieszkałym przez maksymalnie 300 tys. mieszkańców".
                                Michał Janus, właściciel Rabatem.pl / "Partner musi posiadać laptop i telefon oraz uiścić 12,9 tys zł netto opłaty licencyjnej, gdy zdecyduje się działać w mieście zamieszkałym przez maksymalnie 300 tys. mieszkańców".                             PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
                                                /11.07.2025
                                             
                                                Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
                                                /11.07.2025
                                            
                                            Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...
 
                 
                     
                                                                             
  
  
  
 