IBinder stawia na rozwój
iBinder stworzył system zarządzania dokumentacją budowlaną, projektami, przetargami, zamówieniami oraz nieruchomościami. Usługi oferowane przez państwa firmę mają sporą konkurencję na rynku. Jak oceniacie aktualną kondycję branży oraz waszą pozycję w tym segmencie rynku?
Branże budowlana i IT nie tylko w Polsce należą do najbardziej dynamicznie rozwijających się segmentów rynku. Przewidywania na kolejne lata są równie optymistyczne. Praca z nowymi technologiami zapewnia zatrudnienie na wiele kolejnych lat. Rynek systemów IT oferowanych w modelu SaaS (jeden z modeli chmury obliczeniowej, w którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez internet – przyp.red.) rozwija się coraz szybciej, a my jesteśmy w czołówce firm, które oferują rozwiązania w modelu SaaS dla budownictwa. Konkurencyjność rynku świadczy o jego dużej atrakcyjności. iBinder od ponad 10 lat znajduje się wśród najczęściej używanych systemów dla budownictwa w Skandynawii i Europie Zachodniej, a od teraz również w Polsce.
Ile obecnie macie franczyzobiorców?
W Polsce mamy dwóch franczyzobiorców. Obecnie prowadzimy rekrutację na cztery kolejne regiony (franczyzobiorca otrzymuje rejon w którym ma wyłączność na sprzedaż dostępu do systemu iBinder – przyp. red.). Szukamy kandydatów przede wszystkim w województwach: dolnośląskim, łódzkim, śląskim i świętokrzyskim.
Jakie stawiacie wymagania potencjalnym franczyzobiorcom?
Podstawowy wymóg to udowodnione doświadczenie w sprzedaży. Wiek, płeć, ani wykształcenie nie są istotne. Należy jednak dodać, że jest to praca z prostym w użyciu produktem wysokiiej technologii i dlatego zrozumienie istoty działania systemu oraz umiejętność skutecznego przekazania tej wiedzy będą dla nas kluczowe.
Ile wynoszą opłaty: wstępna licencyjna, bieżąca franczyzowa, marketingowa?
Warunkiem przystąpienia do sytemu franczyzowego iBinder jest uiszczenie opłaty wstępnej w wysokości ustalonej w zależności od regionu w jakim przyszły franczyzobiorca będzie miał wyłączność działania. Średnio jest to 50 tys. zł. Jest to opłata jednorazowa związana z podpisaniem pięcioletniego kontraktu. Przedłużenie kontraktu nie niesie ze sobą kolejnych opłat.
Co oferujecie w ramach pakietu franczyzowego?
Franczyzobiorca otrzymuje kompleksowy podręcznik działania, szkolenia produktowe oraz rozwijające techniki sprzedaży. Cyklicznie organizujemy spotkania z kolegami z zespołu krajowego, jak również spotkania z franczyzobiorcami z pozostałych krajów Europy.
Jakie macie plany na 2019 rok?
Chcemy, żeby do końca tego roku sześciu franczyzobiorców oferowało dostęp do systemu iBinder w Polsce. W pierwszym okresie najbardziej istotne jest dla nas dotarcie z informacją o systemie do jak największej liczby potencjalnych użytkowników.
Rozmawiała Maryla Pałasz

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Jak otworzyć i z sukcesem poprowadzić warsztat samochodowy opowiada Wojciech Kosiński, właściciel warsztatu Mechanicy Magicy.
Sieć Go Herbs wchodzi we franczyzę. Czy trend na zdrowe odżywianie i naturalną suplementację to dobry pomysł na biznes?
Sieć Bricomarché świętuje 25 lat obecności w Polsce i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 roku planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20 proc. udziału w rynku i rozbudowę sieci do 400 sklepów.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...