Pizza w dzień i w nocy
Według ubiegłorocznego raportu „Polska na Talerzu”, przygotowanego przez firmę Makro Cash & Carry Polska, pizzerie nieodmiennie cieszą się największą popularnością wśród Polaków jadających na mieście. Wybiera je 69 proc. rodaków. Włoski placek to także najpopularniejsze danie w dowozie. Z danych Pizzaportal.pl wynika, że w 61 proc. dań zamawianych on-line to dania kuchni włoskiej, a pizza wśród nich króluje. To właśnie pizzerie mają w Polsce największe doświadczenie w dostawie jedzenia do domu, ponieważ nawet 80 proc. ich zamówień stanowią te realizowane z dowozem. Pizza cieszy się też popularnością we franczyzie. Jednym z konceptów, który oparł swój biznes właśnie na niej jest New York Pizza Department, który od 2014 udostępnia franczyzobiorcom licencję na biznes.
– W tym momencie mamy 20 lokali, a sześć kolejnych zostanie otwartych w najbliższym czasie – zapowiada Tomasz Jench, franczyzodawca NYPD. – Restauracje otwieramy zarówno w dużych miastach, jak Warszawa, Kraków czy Wrocław, jak i w tych zdecydowanie mniejszych, liczących powyżej 10 tys. mieszkańców.
Lokale można otwierać w trzech formatach. Standardowy to tradycyjna pizzeria z konsumpcją na miejscu i dowozami do klienta. Drugi format – express – to lokal bez konsumpcji na miejscu, realizujący zamówienia w dowozie lub z odbiorem własnym.
– Trzeci format to nocne pizzerie, czyli New York Pizza Department by Night. Powstał z myślą o franczyzobiorcach, którzy prowadzą już któryś z poprzednich konceptów. Mogą otworzyć dodatkowy biznes w postaci lokalu czynnego też w nocy, realizującego zamówienia w dowozie – mówi Tomasz Jench. – Szczególnie korzystne dla tego typu działalności są duże aglomeracje. Miasta które "nigdy nie śpią”. Wprost stworzone do pizzerii by night wydają się aglomeracja śląska, Kraków, Trójmiasto i stolica. To właśnie w Warszawie już wkrótce powalczą o klientów trzy lokale nocne.
Minimalna kwota inwestycji to 35 tys. zł w przypadku formuły NYPD Express i 55 tys. zł dla lokalu ze stolikami. NYPD pomaga w wyborze lokalizacji, wspiera też licencjobiorców na etapie projektowania budynku i wystroju wnętrza, pomaga uzyskać certyfikaty i pozwolenia od sanepidu. Przekazuje wszystkie receptury na dania i wynegocjowane warunki wspólpracy z takimi portalami, jak Pyszne.pl i Pizzaportal.pl. W ramach umowy franczyzobiorca otrzymuje trzydniowe szkolenie w centrali NYPD i prawie tygodniowy kurs na miejscu dla personelu restauracji. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 5 tys. zł netto. Miesięczna opłata franczyzowa to 1 tys. zł netto.
 Pieniądze na start / Minimalna kwota inwestycji to 35 tys. zł w przypadku formuły NYPD Express i 55 tys. zł w przypadku regularnego lokalu ze stolikami.
                                Pieniądze na start / Minimalna kwota inwestycji to 35 tys. zł w przypadku formuły NYPD Express i 55 tys. zł w przypadku regularnego lokalu ze stolikami.                             PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Centra VR, mobilne powerbanki, nowoczesne pralnie czy punkty pobrań – na Targach Franczyza w Warszawie będzie można sprawdzić, jak wiele twarzy ma dziś branża usług. To konkretne pomysły na biznes gotowe do wdrożenia w każdym mieście.
Masz lokal i głowę do biznesu? Drogerie Natura dadzą Ci resztę: silną markę, zatowarowanie i wsparcie. Możesz zarabiać od pierwszego dnia.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali
 
                 
                     
                                                                             
                                 