Pizzeria za małe pieniądze
Biesiadowo otwiera swoje lokale w przeróżnych lokalizacjach: zarówno w galeriach handlowych, jak i na osiedlach, w pobliżu akademików itd. Ten rok sieć zakończyła liczbą 118 pizzerii.
- W tym roku otworzyliśmy siedem lokali. Wynik jest porównywalny do liczby otwarć w latach poprzednich – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, która jest franczyzodawcą Biesiadowa. - Sądząc po ilości zgłoszeń o chęci podjęcia współpracy przewidujemy, że w kolejnych latach otwarć będzie jeszcze więcej. Pizzerie chcemy uruchamiać na terenie całej Polski, choć szczególnie skupimy się na zachodniej części kraju.
Wojtex specjalizuje się w konceptach o niskiej kwocie inwestycji. Według wyliczeń franczyzodawcy lokal Biesiadowa o powierzchni 70 m2 można otworzyć już za 42 tys. zł (to kwota minimalna).
- Często wprowadzamy też promocje, które pozwalają jeszcze obniżyć koszt inwestycji. Ostatnio był to piec do pizzy za 1 zł, dzięki czemu próg wejścia w biznes można było obniżyć nawet do 30 tys. zł – dodaje Wojciech Goduński.
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł, licencjodawca nie pobiera opłaty marketingowej.
Dawca licencji doradza w wyborze lokalu, który powinien mieć min. 70 m2 powierzchni (a najlepiej 100-120 m). Wystrój wnętrza powinien nawiązywać do tradycyjnej góralskiej chaty. Wyposażenie kupuje się w hurtowni, należącej do Wojteksu.
- Obecnie barierą dla rozwoju branży gastronomicznej jest znalezienie odpowiednich pracowników. Franczyzobiorcy, którzy rozpoczynają przygodę z gastronomią, mają kłopot ze skompletowaniem personelu – przyznaje Wojciech Goduński. - Jednak nasi licencjobiorcy nie muszą zatrudniać wykwalifikowanych osób, posiadających doświadczenie w gastronomii. My zapewniamy pakiet bezpłatnych szkoleń, który pozwala na wprowadzenie każdego pracownika w zakres jego obowiązków. Oprócz tego gwarantujemy wsparcie profesjonalnej kadry menadżerskiej na każdym etapie współpracy. Przekazujemy partnerom sprawdzone receptury, zapewniamy także kompleksowe zaopatrzenie pizzerii w produkty o wysokiej jakości i konkurencyjnych cenach z własnej, firmowej hurtowni. Bardzo ważną kwestią są również działania reklamowe i marketingowe, na które kładziemy duży nacisk: przez cały rok prowadzimy kampanie radiowe, promocję w gazetach, działania w internecie. Systematycznie poszerzamy też menu W tym roku w naszych lokalach pojawiły się nowe potrawy kuchni polskiej czy nowe pozycje pizzy sezonowej.
Franczyzodawca twierdzi, że inwestycja w pizzerię może zwrócić się już po 3-4 miesiącach jej funkcjonowania.
Ile dla licencjodawcy? / Franczyzodawca Biesiadowa nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł, licencjodawca nie pobiera opłaty marketingowej.
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Pizzeria w mniejszym mieście
/08.10.2025
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Stawiam na Mrówkę
/28.10.2025
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali