Quiosque się rozrasta
Marka Quiosque jest dedykowana kobietom w wieku 35 plus. Spośród blisko 160 sklepów sieci połowa to salony franczyzowe.
– Pod względem rozwoju sieci franczyzowej poprzedni rok był dla nas bardzo udany. Otworzyliśmy 16 nowych salonów. Współpracujemy zarówno z nowymi partnerami, jak i z przedsiębiorcami, którzy są z nami od lat – mówi Grzegorz Tokarczyk, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju w Quiosque. – Tym, co nam sprzyjało, była z pewnością wzrastająca liczba nowych centrów handlowych, usytuowanych w mniejszych miastach. Nasza strategia rozwoju zakłada obecność w takich lokalizacjach.
Także w tym roku Quiosque planuje intensywny rozwój. Właśnie otworzył dwa nowe salony – w Kutnie i Łukowie. Ten pierwszy to placówka własna, drugi natomiast działa we franczyzie. W 2018 roku franczyzodawca zamierza otworzyć łącznie 20 sklepów, z czego połowa to będą placówki partnerskie.
Aby współpracować z Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna powierzchnia wynosi od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 do 2,5 tys. zł za m2 netto.
– Nasze wsparcie dla franczyzobiorców dotyczy wielu obszarów i można je uzyskać na każdym etapie inwestycji. Począwszy od doboru lokalizacji sklepu, negocjacji z centrum handlowym, jeśli zaistnieje taka konieczność, przez realizację projektu architektonicznego, pozyskanie zezwoleń budowlanych – wylicza Grzegorz Tokarczyk. – Każdy franczyzobiorca może też liczyć na organizowane centralnie promocje, o których informacje są regularnie umieszczane w mediach. Zapewniamy również stałe zabezpieczenie oferty towarowej sklepu, bieżącą analizę sprzedaży oraz działania wspierające sprzedaż.
Asortyment sklepów Quiosque ciągle jest rozbudowywany. Oprócz odzieży duża jest też oferta dodatków i akcesoriów.
– Ma to odbicie w aranżacji sklepów gdzie część przestrzeni została przeznaczona na ekspozycję tych właśnie produktów – dodaje Grzegorz Tokarczyk. – Jest to kategoria produktowa, która rozwija się bardzo szybko, co jest zgodne z naszą strategią, opartą na komplementarności. Ostatnio wprowadziliśmy do oferty chociażby rajstopy oraz okulary przeciwsłoneczne.
                                Ubrania i nie tylko / Marka Quiosque jest dedykowana kobietom w wieku 35 plus. Asortyment sklepów ciągle jest rozbudowywany. Oprócz odzieży duża jest też oferta dodatków i akcesoriów.                             PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Czy stylistka jest tylko dla gwiazd?
                                                /25.06.2025
                                            
                                            Nie trzeba być celebrytką ani szefową wielkiej korporacji, by skorzystać z usług stylistki. Kalina Kaczmarek, osobista stylistka działająca pod marką Style Doctor, zdradza, jak wygląda stylowa rewolucja w szafie zwykłego człowieka.
– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...