Pizza się rozrasta
W tym roku Biesiadowo ma na koncie już trzy otwarcia. W styczniu została uruchomiona pizzeria na warszawskim Tarchominie oraz we Włocławku, a w marcu w Opocznie. W najbliższych planach jest otwarcie lokalu w Gostyninie.
– Niektórzy z naszych franczyzobiorców prowadzą z powodzeniem po 2-3 placówki. Koszt inwestycji w lokal, należący do naszej sieci jest niski, ponieważ zgodnie z naszą polityką czerpiemy zyski z lokalu franczyzowego dopiero po jego otwarciu – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, która jest franczyzodawcą Biesiadowa.
Licencjodawca zapewnia, że pizzerię wielkości 70-80 m2 można otworzyć już za 42 tys. zł. I przedstawia dokładne wyliczenia. Według nich remont i adaptacja lokalu zamykają się w widełkach 13-25 tys. zł. Na wyposażenie trzeba przeznaczyć ok. 25 tys. zł, a na pierwsze zatowarowanie (franczyzobiorcy zaopatrują się w hurtowni należącej do Wojteksu) 3 tys. zł. Franczyzobiorcy korzystają z wypracowanych przez sieć zniżek jeśli chodzi np. o zakup sprzętu, właściciel konceptu zapewnia im również ekipę remontową. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, natomiast miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł netto.
W 2018 roku franczyzodawca chce szczególnie skupić się na rozbudowie sieci w północno-zachodniej części kraju, choć oczywiście licencjobiorcy z pozostałych rejonów też są mile widziani. Franczyzobiorca sam powinien znaleźć odpowiednią lokalizację na pizzerię. Najlepsze są miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, galerie i centra handlowe, blokowiska, osiedla studenckie itp.
– Właściciel lokalu gastronomicznego musi poświęcić pracy naprawdę dużo czasu i być mocno zaangażowanym w prowadzenie restauracji – podkreśla Wojciech Goduński. – Zadaniem franczyzobiorcy jest przede wszystkim dopilnowanie swoich pracowników, jakości obsługi oraz jakości potraw. 
Według zapewnień franczyzodawcy inwestycja w pizzerię (ta minimalna) powinna się zwrócić po 3-4 miesiącach działalności.
Oprócz Biesiadowa, Wojtex jest też właścicielem kilku innych konceptów gastronomicznych, m.in. Wetern Chicken, Coffeeloffee, Rybkodajnia, Western Tortilla.
                                Dobre miejsce / Franczyzobiorca sam powinien znaleźć odpowiednią lokalizację na pizzerię. Najlepsze są miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, galerie i centra handlowe, blokowiska, osiedla studenckie itp.                            ZOBACZ W KATALOGU
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
                                                /29.10.2025
                                            
                                            Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali