Franczyza w promocji
                                                                        Wojtex to właściciel kilku marek gastronomicznych, m.in. pizzerii Biesiadowo. W swoim portfolio firma ma także koncepty, które można prowadzić w formacie przyczep gastronomicznych. Chętni na otwarcie mobilnego gastrobiznesu mają do wyboru: kawiarnie Coffeeloffee, lodziarnie Mangatto, smażalnie Rybkodajnia oraz markę Western Tortilla, specjalizującą się w sprzedaży tortilli w różnych smakach. Obecnie franczyzodawca proponuje nowym partnerom 10-procentową promocję na zakup przyczep.
Dzięki temu np. przyczepę Western Tortilla można kupić już za 34,2 tys. zł (zamiast 38 tys. zł). Podobnie kształtują się te kwoty w przypadku Rybkodajni. Przy lodziarni Mangatto kwota inwestycji zaczyna się obecnie od 40,5 tys. zł (zamiast 45 tys. zł). Z kolei regularna cena minimalna mobilnej kawiarni Coffeeloffee to 40 tys. zł – a po promocji 36 tys. zł.
  – Na nowych franczyzobiorców czeka obecnie około 60 gotowych przyczep – zachęca Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex. – Przygotowania do otwarcie punktu sezonowego najlepiej zacząć jak najwcześniej. Zima to odpowiedni czas, by o tym pomyśleć. Już wtedy należy zadecydować, jakiego rodzaju działalność chcemy prowadzić w okresie letnim. To da nam też możliwość odpowiednio wczesnego znalezienia dobrej lokalizacji, która jest kluczem do sukcesu.
  Promocja potrwa do 1 maja. Przyczepy są przygotowane do pracy. Przykładowo mobilna kawiarnia Coffeeloffee ma ekspres do kawy, filtry do wody, młynek, blender, wyciskarkę do soków, syfon do bitej śmietany, lodówkę. Wyposażenie mobilnej lodziarni to maszyna do lodów, gofrownica, witryna chłodnicza, lodówka, wyciskarka do soków, syfon do bitej śmietany. W przyczepie Western Tortilla jest grill, frytownica, nastawa chłodnicza, chłodziarka, bemar, zamrażarka.
  Miesięczne opłaty franczyzowe w mobilnych formatach Wojtexu wynoszą od 500 do 800 zł.
ZOBACZ W KATALOGU
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
                                                /29.10.2025
                                            
                                            Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali