W nowym lokalu fabryki Pizzy dla gości przygotowano ponad 20 stolików, przy których może zasiąść łącznie ok. 80 osób.
Wtorek
20.02.2018
Sfinks otworzył w Warszawie kolejny lokal Fabryki Pizzy. Wywiązuje się w ten sposób ze swojej umowy masterfranczyzowej.
 

Nowa restauracja z szyldem Fabryki Pizzy, w której serwowane są dania kuchni włoskiej, mieści się na Ursynowie przy Al. KEN 20a, w pobliżu stacji metra Kabaty. Działa na dwóch poziomach na powierzchni ok. 170 m2. Dla gości przygotowano ponad 20 stolików, przy których może zasiąść łącznie ok. 80 osób. Na antresoli istnieje możliwość wydzielenia kameralnej sali, gdzie można zorganizować np. spotkanie czy przyjęcie urodzinowe. W cieplejsze dni odwiedzający restaurację będą mieli do dyspozycji letni ogródek z miejscem na 20 osób. W lokalu nie brakuje też udogodnień dla rodzin z dziećmi, jak kącik zabaw czy krzesełka do karmienia.

Sfinks Polska jest masterfranczyzobiorcą Fabryki Pizzy. Lokal w Warszawie jest trzecim, uruchomionym w ramach tejże masterfranczyzy. Dwa poprzednie zostały otwarte w Piastowie i Zgierzu. Do marca tego roku Sfinks powinien otworzyć jeszcze kilka kolejnych restauracji, do czego zobowiązuje go umowa. Jednocześnie firma przeprowadza badanie due diligence, czyli kompleksowo sprawdza kondycję handlową, finansową i prawną Fabryki Pizzy. Jeśli badanie wypadnie pozytywnie, Sfinks przejdzie do drugiego etapu umowy, czyli dalszej rozbudowy sieci, a finalnie – całkowitego przejęcia konceptu. Przez cały okres trwania umowy – zarówno na pierwszym, jak i drugim etapie Sfinks będzie posiadał nieodwołalną opcję kupna wszystkich udziałów należących do Fabryki Pizzy. Jednocześnie Fabryka Pizzy na podstawie opcji sprzedaży będzie mieć prawo sprzedania udziałów Sfinksowi – cena będzie wówczas zależna od terminu realizacji transakcji. Etap drugi umowy zakończy się wraz z wykonaniem jednej z tych opcji, najpóźniej do 31 marca 2021 roku. Za 100 proc. udziałów w Fabryce Pizzy Sfinks zapłaci kwotę nie niższą niż 6 mln zł, ale nie wyższą niż 10 mln zł. Jeśli jednak badanie kondycji sieci pizzerii wypadnie niekorzystnie – Sfinks będzie miał możliwość odstąpienia do umowy.
Sfinks Polska zarządza obecnie 177 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 90 restauracji Sphinx (segment casual dining), 69 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 12 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i 2 restauracjami WOOK (segment casual dining) oraz pubem Bolek w Warszawie. We franczyzie chce też rozwijać nowe koncepty, m.in. Spice Up oraz Lepione&Pieczone.


POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022