Ambitne plany dziecięcej marki
                                                                        Marek Czupryna, prezes zarządu spółki Komex, właściciela marki 5.10.15.
Ile sklepów pod szyldem 5.10.15 działa obecnie w Polsce?
  Sieć sprzedaży marki 5.10.15. liczy 219 punktów sprzedaży i w większości są to placówki franczyzowe. Zainteresowanie posiadaniem sklepu z logo 5.10.15. – ze względu na naszą popularność, jak i niską kwotę inwestycji, wymaganą na start – cały czas utrzymuje się na bardzo dobrym poziomie. Jesteśmy rozpoznawalną, przyciągającą klientów marką z dużym doświadczeniem i elastycznym rozumieniem rynku. W 2018 roku otworzyliśmy już dwa nowe sklepy. W całym roku nowych placówek będzie na pewno kilkanaście. Cały czas intensywnie rozwijamy nie tylko sieć sklepów franczyzowych na rynku polskim, ale również na rynkach zagranicznych. Obecnie mamy blisko 20 placówek m.in. w Czechach, na Ukrainie i Białorusi.
Gdzie szukacie państwo franczyzobiorców?
  Poszukujemy do współpracy partnerów ze wszystkich miast Polski, w których nasza marka nie jest jeszcze reprezentowana. Szczególnie interesują nas otwarcia sklepów w województwach pomorskim, dolnośląskim oraz śląskim. Lokal na sklep powinien mieć min. 50 m2 powierzchni i znajdować się w miejscu o charakterze handlowym. W zależności od miejscowości może to być centrum handlowe, ale równie dobrze, centrum miasta lub jedna z jego głównych ulic. W przypadku sklepu mieszczącego się przy ulicy ważne jest, aby był on na parterze i miał przynajmniej jedną witrynę. Dla nowych partnerów mamy atrakcyjną ofertę wyposażenia sklepu już za 29 990 zł. Dotyczy to sklepów o powierzchni do 70 m2, z jedną standardową witryną. Opłata licencyjna wynosi 15 tys. zł, jeśli jest płacona jednorazowo. Druga opcja to 36 rat po 500 zł. Od partnerów, którzy przystępują z nami do współpracy, wymagamy zabezpieczenia w postaci weksla.
Czy wprowadziliście jakieś zmiany w strategii i działalności firmy?
  Działamy wielokanałowo. 5.10.15. stale rozwija tzw. strategię omnichannel, która wynika z faktu, że konsumenci obecnie stykają się z marką na różnych płaszczyznach, zarówno w sklepach stacjonarnych, sklepie internetowym, jak i w naszych mediach społecznościowych. Nie zapominając o tym stawiamy na spójną komunikację w wielu kanałach jednocześnie. Chcemy, aby wszystkie kanały sprzedaży wzajemnie się przenikały i uzupełniały, dając klientowi pełen wachlarz dostępu do naszej oferty. Myślimy o tym, gdzie jest i jak porusza się klient. W ubiegłym roku wdrożyliśmy usługę Click&Collect, czyli zamów produkty on-line i odbierz w sklepie stacjonarnym. Obecnie usługa jest już dostępna w większości naszych salonów. Dodatkowo w 2018 roku intensyfikujemy działania marketingowe. Jednym z ważniejszych działań, które zainaugurowaliśmy już pod koniec poprzedniego roku, jest Akademia 5.10.15. To projekt aktywnie wspierający rodziców w codziennych wyzwaniach, związanych z posiadaniem dzieci (m.in. wychowanie, pielęgnacja, żywienie, kwestie psychologiczne, bezpieczeństwo, problemy w przedszkolu czy szkole). Celem projektu jest podzielenie się wiedzą i doświadczeniem, które marka 5.10.15. zbierała przez wszystkie lata istnienia na rynku.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Zarabiamy na dekoracjach
                                                /02.06.2024
                                            
                                            Sklep Let’s Party może być rentowny już od pierwszego miesiąca. Jak otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Polacy wydają coraz więcej na akcesoria z branży party – mówi Adam Kowalski, dyrektor generalny i wiceprezes spółki GoDan.
Rozwiń skrzydła i otwórz nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!
Marzysz o miejscu pracy, gdzie będziesz się czuć jak w domu? Praca będzie przyjemnością i pasją, a nie obowiązkiem?
GoDan ma za sobą intensywny pierwszy kwartał i sprecyzowane plany na kolejne miesiące.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
POPULARNE NA FORUM
Dzień dziecka - prezenty
u nas tak samo ;)
5 -10- 15 wypowiedziała wszystkie umowy
Witam chodzi mi o sklepy 51015 ponieważ chciałam otworzyć ten sklep u siebie w mieście i pan z którym rozmawiałam nic nie wspominał o kłopotach a dowiadywalam się we...
Centra handlowe na celowniku
Sklepy online teraz przezywają prawdziwy rozkwit.
Pieluszki typu pampers
Mam dostęp do pieluszek dada w ilościach tir. Wszystko legalnie bo na rynkach wschodnich są juz podróbki. Zapraszam do współpracy :)
Dzień dziecka - prezenty
U nas na dzień dziecka są tylko słodycze i to tak w niewielkiej ilości. Dzieci jakoś nie mają wielkich oczekiwań w kwestii prezentów na ten dzień.
Wydawanie książek dla dzieci – bajeczny interes
Wszyscy piszą, że wchodzą ale zero konkretów. Można więcej szczegółowych informacji poznać.
Obrót w sklepie z odzieżą dziecięcą
możesz popytać także inne osoby które prowadzą taki sklep
Sklep z zabawkami - czy warto prowadzić?
to spamowanie typu "będą potrzebne Ci regały, koleżanka szukała i znalazła" ... ludzie, nie stać Was na uczciwą reklamę tylko tworzycie takie bzdurne historie? Jak dla...