Lody bez opłat
                                                                        Sieć Lody Marsjano liczy 140 punktów, z czego 80 działa we franczyzie. Licencjodawca zakłada, że w nadchodzącym sezonie przybędzie kolejne 30 placówek. Na pewno zachętą do otwarcia punktu będzie zniesienie miesięcznej opłaty franczyzowej, na które zdecydowała się firma.
  – Zlikwidowaliśmy zbędne opłaty, które mogły być uciążliwe dla naszych partnerów w przypadku słabszego sezonu – wyjaśnia Łukasz Stokowski, menedżer ds. rozwoju marki Lody Marsjano.
Marka proponuje kilka możliwości współpracy. Pierwsza to oczywiście franczyza. W pełni wyposażona i gotowa do pracy przyczepa gastronomiczna to koszt 65 tys. zł netto. Znajdują się w niej wszelkie konieczne instalacje i meble oraz automat do lodów, gofrownica, granitor do mrożonych soków, szafa chłodnicza, syfon do bitej śmietany, bemar do polew, monitoring. Każda z przyczep posiada odbiór Sanepidu i nie wymaga podłączenia wody bieżącej. Poza tym wydatkiem nie ma już żadnych innych opłat.
  Kolejna możliwość to ajencja. Umowę ajencyjną można podpisać na jeden lub kilka sezonów. Ajenci mają do wyboru dwie opcje – w zależności od tego, na którą się zdecydują, będą otrzymywać albo 25, albo 60 proc. wypracowanego zysku. W każdym przypadku wpłacają kaucję w wysokości 15 tys. zł.
  Trzecią formą współpracy jest wynajem. Wynajmujący wpłaca 15 tys. zł kaucji, a w zamian otrzymuje gotową do pracy przyczepę. Przez cały okres najmu co miesiąc płaci do centrali czynsz dzierżawny w wysokości 3 tys. zł.
  – Oczywiste jest, że lody to biznes sezonowy. Jednak przy zaangażowaniu i chęci współpracy, można zarobić tyle, by był to dochód pozwalający przeżyć cały rok – zapewnia Łukasz Stokowski. – Mamy kliku multifranczyzobiorców, którzy posiadają od trzech do nawet dziewięć punktów Lodów Marsjano. Nie zamyka to oczywiście drogi osobom, które dopiero chcą zacząć pracę w tym biznesie. 
ZOBACZ W KATALOGU
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
                                                /29.10.2025
                                            
                                            Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali