Kawiarnia na nowy rok
 
                                                                        Coffeeloffee to jedna z gastronomicznych marek firmy Wojtex. Na otwarcie kawiarni z tym szyldem wystarczy już 6 m2. To minimalna powierzchnia, potrzebna do uruchomienia lokalu, serwującego kawę wyłącznie w opcji na wynos. Jeśli natomiast chcemy otworzyć kawiarnię z prawdziwego zdarzenia, z miejscami siedzącymi, potrzebujemy przynajmniej 40-50 m2 powierzchni. Rekomendowane lokalizacje to miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, galerie i centra handlowe, blokowiska, osiedla studenckie, stacje benzynowe, przystanki, główne deptaki w miejscowościach turystycznych itp.
Według szacunków franczyzodawcy kwota inwestycji zaczyna się od 20 tys. zł. Nie ma opłaty wstępnej ani marketingowej. Natomiast miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł netto i jest niezależna od osiąganych obrotów. Licencjodawca zapewnia, ze inwestycja zwraca się po 3-4 miesiącach działalności lokalu.
Wojtex rozwija kawiarnianą sieć jeszcze jedna drogą, a mianowicie poprzez multibrandy. To łączenie ze sobą dwóch różnych konceptów tego samego franczyzodawcy, czyli Coffeeloffee np. z Biesiadowem czy z Western Chicken.
  – To pozwala na poszerzenie standardowej oferty np. w pizzerii i przyciągniecie większej liczby klientów – mówi Wojciech Goduński, właściciel Wojteksu. 
  W tej chwili w multibrandach działa osiem kawiarni, a oprócz tego jeden lokal niezależny. W przyszłym roku sieć zamierza urosnąć co najmniej o kolejne 10 placówek.
  – Obecnie pracujemy nad poszerzeniem menu, które będzie dostosowane do panujących aktualnie trendów rynkowych – zapowiada Wojciech Goduński. – Chcemy, aby w naszych kawiarniach serwowane były pieczołowicie wyselekcjonowane kawy, desery. Wkrótce Coffeeloffee zaskoczy klientów nową, odmienioną formą.
  Oprócz Coffeeloffee Wojtex jest też właścicielem takich gastronomicznych marek jak: Biesiadowo, Western Chicken, Western Tortilla, Crazy Piramid Pizza, Rybkodajnia, Mangatto. Flagowa sieć, czyli Biesiadowo, liczy obecnie blisko 120 lokali. 
ZOBACZ W KATALOGU
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Pizzeria w mniejszym mieście 
                                                /08.10.2025
                                             
                                                Pizzeria w mniejszym mieście 
                                                /08.10.2025
                                            
                                            Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali
 
                 
                    