Według szacunków franczyzodawcy kwota inwestycji zaczyna się od 20 tys. zł. Nie ma opłaty wstępnej ani marketingowej.
Piątek
29.12.2017
W nadchodzącym roku sieć Coffeeloffee ma powiększyć się przynajmniej o 10 nowych lokali - tak zapowiada franczyzodawca marki.
 

Coffeeloffee to jedna z gastronomicznych marek firmy Wojtex. Na otwarcie kawiarni z tym szyldem wystarczy już 6 m2. To minimalna powierzchnia, potrzebna do uruchomienia lokalu, serwującego kawę wyłącznie w opcji na wynos. Jeśli natomiast chcemy otworzyć kawiarnię z prawdziwego zdarzenia, z miejscami siedzącymi, potrzebujemy przynajmniej 40-50 m2 powierzchni. Rekomendowane lokalizacje to miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, galerie i centra handlowe, blokowiska, osiedla studenckie, stacje benzynowe, przystanki, główne deptaki w miejscowościach turystycznych itp.

Według szacunków franczyzodawcy kwota inwestycji zaczyna się od 20 tys. zł. Nie ma opłaty wstępnej ani marketingowej. Natomiast miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł netto i jest niezależna od osiąganych obrotów. Licencjodawca zapewnia, ze inwestycja zwraca się po 3-4 miesiącach działalności lokalu.

Wojtex rozwija kawiarnianą sieć jeszcze jedna drogą, a mianowicie poprzez multibrandy. To łączenie ze sobą dwóch różnych konceptów tego samego franczyzodawcy, czyli Coffeeloffee np. z Biesiadowem czy z Western Chicken.
– To pozwala na poszerzenie standardowej oferty np. w pizzerii i przyciągniecie większej liczby klientów – mówi Wojciech Goduński, właściciel Wojteksu.
W tej chwili w multibrandach działa osiem kawiarni, a oprócz tego jeden lokal niezależny. W przyszłym roku sieć zamierza urosnąć co najmniej o kolejne 10 placówek.
– Obecnie pracujemy nad poszerzeniem menu, które będzie dostosowane do panujących aktualnie trendów rynkowych – zapowiada Wojciech Goduński. – Chcemy, aby w naszych kawiarniach serwowane były pieczołowicie wyselekcjonowane kawy, desery. Wkrótce Coffeeloffee zaskoczy klientów nową, odmienioną formą.

Oprócz Coffeeloffee Wojtex jest też właścicielem takich gastronomicznych marek jak: Biesiadowo, Western Chicken, Western Tortilla, Crazy Piramid Pizza, Rybkodajnia, Mangatto. Flagowa sieć, czyli Biesiadowo, liczy obecnie blisko 120 lokali.


POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022