Otwieramy się także na lokalizacje w centrach handlowych, szczególnie tych prestiżowych. Ale poza strefą food court.
Robert Kuc, franczyzodawca marki Zdrowa Krowa
Wtorek
12.12.2017
Burger nie należy już dziś do kategorii fast foodów – przekonuje Robert Kuc, franczyzodawca marki Zdrowa Krowa.
 

Czym różni się burger w Zdrowej Krowie od fast foodowego hamburgera?
Serwujemy burgery przygotowywane z wysokiej jakości mięsa i zdrowych produktów, ze świeżymi warzywami. Polacy są coraz bardziej aktywni fizycznie, coraz bardziej zwracają uwagę na sposób życia i odżywiania się. A my proponujemy im właśnie wartościowe i zdrowe posiłki. O ich jakości może świadczyć chociażby fakt, że jada u nas coraz więcej osób uprawiających sport. Cały czas podwyższamy też standardy. Nie jesteśmy burgerownią, a restauracją. W naszych lokalach jest obsługa kelnerska.

Gdzie można znaleźć lokale z szyldem Zdrowej Krowy?
Stacjonarne lokale działają obecnie w Katowicach i Gliwicach. W ubiegłym roku od marca do października funkcjonował też punkt sezonowy przy katowickim lotnisku. To miejsce podobne do krakowskich Błoni czy warszawskich Pól Mokotowskich. Świetna lokalizacja na sezonową działalność gastronomiczną. Wiosną ruszy kolejny franczyzowy lokal w Opolu. Obecnie jesteśmy bardzo zainteresowani możliwością uruchomienia restauracji w Warszawie i Krakowie.
Lokal powinien mieć wielkość od 70 do 200 m2. Koszt inwestycji w przypadku powierzchni 100 m2 to około 150 tys. zł. Opłata wstępna (licencyjna) wynosi 15 tys. zł, a miesięczna franczyzowa to 6 proc. od obrotu. Zapewniamy m.in. pomoc przy wyborze lokalizacji, przy rekrutacji pracowników, w kontaktach z sanepidem i innymi instytucjami, projekt wizualny wnętrza, szkolenia dla personelu lokalu oraz dla franczyzobiorcy.

Wprowadzacie jakieś zmiany do oferty franczyzowej?
Do tej pory nie decydowaliśmy się na uruchamianie restauracji w galeriach handlowych, stawiając na lokalizacje przyuliczne. Teraz jednak otwieramy się także na lokalizacje w centrach handlowych, szczególnie tych prestiżowych. Ale poza strefą food court. Nie chcemy być kojarzeni z obecnymi w tych strefach niezdrowymi fast foodami. Jesteśmy już przygotowani do przekształcenia naszego konceptu tak, by technicznie i wizerunkowo odpowiadał wymogom galerii. Trzeba jednak liczyć się z faktem, że inwestycja w lokal w centrum handlowym będzie na pewno wyższa – szacujemy ją na ok. 600 tys. zł.

Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska


POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022