Apetyt na steki
                                                                        W lokalach 7 th Street Bar & Grill zjeść można m.in. burgery, steki, panierowane kurczaki i inne dania, kojarzone z kuchnią amerykańską. Obecnie działa ich siedem. Marka chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców.
  – Szczególnie interesują nas duże miasta, np. Katowice, Trójmiasto – dodaje Anna Chmielecka, menedżer ds. franczyzy sieci 7th Street Bar & Grill. – Oczywiście jednak nie znaczy to, że zamykamy się na mniejsze rynki. Lokal potrzebny na restaurację marki powinien mieć powierzchnię minimum 120 m2 (optymalnie 150 m2). Najlepsze lokalizacje to centra miast, duże osiedla, okolice biurowców, ale też galerie handlowe.
  – W tym ostatnim przypadku szukamy jednak lokali z niezależnym wejściem, z zewnątrz budynku – podkreśla Anna Chmielecka.
Franczyzodawca pomaga przy wyborze lokalizacji oraz przy negocjacjach umów najmu. Wspiera również licencjobiorców w wykonaniu aranżacji wnętrza, pomaga przy projektach technicznych. Może także nieodpłatnie użyczyć część sprzętu gastronomicznego i wyposażenia o równowartości do 20 tys. zł (np. zamrażarki, lodówki, drobny sprzęt gastronomiczny, wyposażenie ogródka sezonowego). Licencjodawca zapewnia także szkolenia dla całej załogi nowej restauracji – teoretyczne i praktyczne. Obejmują one zarządzanie lokalem, obsługę klientów oraz znajomość i przygotowywanie menu. Kwota inwestycji w przypadku lokalu dostosowanego już wcześniej do potrzeb gastronomii zaczyna się od 150 tys. zł. Natomiast jeśli mamy do czynienia z lokalem, który od podstaw trzeba przystosować do wymogów przepisów o prowadzeniu gastronomii, trzeba liczyć się z wydatkami w przedziale od 250 do 400 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna wynosi 10 tys. zł. Opłaty miesięczne – franczyzowa i marketingowa – naliczane są w procentach od obrotu.
  – Wkrótce zamierzamy poszerzyć nasze menu – zapowiada Anna Chmielecka. – Wejdą do niego dania kuchni całego świata, które też tworzą multikulturową przecież kuchnię amerykańską. A szersze i bardziej urozmaicone menu to oczywiście większe możliwości zarobkowania dla naszych franczyzobiorców. Nowa karta w naszych lokalach pojawi sie już na początku roku. 
ZOBACZ W KATALOGU
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
                                                /29.10.2025
                                            
                                            Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali