Fast food z pierogami

Pierogi można dzisiaj kupić w wielu restauracjach, barach czy punktach garmażeryjnych. Małgorzata Rzepecka, właścicielka Przystanku Pierogarnia, siedem lat temu zauważyła jednak lukę na tym rynku. – Brakowało tradycyjnego, typowo pierogowego fast foodu – mówi. Dlatego zaproponowała klientom miejsce, gdzie świeże, ręcznie robione pierogi mogą mieć od ręki. – Mówiąc fast food mam na myśli przede wszystkim czas podania, bo zależy nam na wysokiej jakości. Sami robimy nasze pierogi, według autorskich receptur i gotowe, świeże produkty regularnie dowozimy do wszystkich punktów Przystanku Pierogarnia – zapewnia Małgorzata Rzepecka. Oprócz pierogów firma serwuje też tradycyjne dania jednogarnkowe, np. fasolkę po bretońsku, zupy czy gołąbki oraz racuchy i szarlotkę.
Właśnie ze względu na dostawy firma chce się rozwijać we franczyzie póki co jedynie w większych miastach na południu Polski.
– W tyle głowy mamy także perspektywę rozwoju w całym kraju, ale nie w ciągu najbliższych dwóch lat – mówi Małgorzata Rzepecka. Firma pochodzi z Krakowa. W ubiegłym roku miała tam cztery własne lokale, dzisiaj działa ich sześć. Do tego jeden franczyzowy powstał w Warszawie. W najbliższym czasie franczyzodawca chciałby otwierać placówki partnerskie na Śląsku i w Rzeszowie. Póki co liczba partnerów nie rośnie, ponieważ kryteria ich doboru nieco się zmieniły.
– Chętnych zgłasza się dużo, ale często bez jakiegokolwiek pojęcia o prowadzeniu biznesu. Wcześniej deklarowaliśmy, że pomożemy kandydatom znaleźć odpowiedni lokal i zorganizujemy szkolenia. Okazuje się jednak, że taka opieka jest dla nas zbyt kosztowna i czasochłonna. Dlatego preferujemy franczyzobiorców, którzy dysponują już własnym lokalem a także posiadają doświadczenie w biznesie gastronomicznym – mówi Małgorzata Rzepecka. Dodaje, że mogą to być osoby, które prowadzą już restauracje i chciałaby rozszerzyć swoją działalność o ofertę Przystanku Pierogarnia.
Inwestycja w Przystanek Pierograrni przy lokalu o powierzchni minimum 30 m2 to ok. 60 tys. zł. Najmniejszy funkcjonujący już lokal z okienkiem sprzedażowym ma 13 m2. Franczyzodawca twierdzi, że inwestycja w punkt marki zwróci się po upływie około roku.
Franczyzobiorca może liczyć na regularne dostawy świeżych pierogów od właścicieli. Sprzedaje je z narzuconą przez siebie marżą. Średnio porcja dla klienta pierogarni kosztuje od 8 do 10 zł.

ZOBACZ W KATALOGU



























































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Zabezpieczenie antykorozyjne pojazdów to praca, przy której trzeba się napocić, ale nagrodą są wysokie marże. Jak wejść w ten biznes?
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali