Fast food z pierogami
 
                                                                        Pierogi można dzisiaj kupić w wielu restauracjach, barach czy punktach garmażeryjnych. Małgorzata Rzepecka, właścicielka Przystanku Pierogarnia, siedem lat temu zauważyła jednak lukę na tym rynku. – Brakowało tradycyjnego, typowo pierogowego fast foodu – mówi. Dlatego zaproponowała klientom miejsce, gdzie świeże, ręcznie robione pierogi mogą mieć od ręki. – Mówiąc fast food mam na myśli przede wszystkim czas podania, bo zależy nam na wysokiej jakości. Sami robimy nasze pierogi, według autorskich receptur i gotowe, świeże produkty regularnie dowozimy do wszystkich punktów Przystanku Pierogarnia – zapewnia Małgorzata Rzepecka. Oprócz pierogów firma serwuje też tradycyjne dania jednogarnkowe, np. fasolkę po bretońsku, zupy czy gołąbki oraz racuchy i szarlotkę.
Właśnie ze względu na dostawy firma chce się rozwijać we franczyzie póki co jedynie w większych miastach na południu Polski.
– W tyle głowy mamy także perspektywę rozwoju w całym kraju, ale nie w ciągu najbliższych dwóch lat – mówi Małgorzata Rzepecka. Firma pochodzi z Krakowa. W ubiegłym roku miała tam cztery własne lokale, dzisiaj działa ich sześć. Do tego jeden franczyzowy powstał w Warszawie. W najbliższym czasie franczyzodawca chciałby otwierać placówki partnerskie na Śląsku i w Rzeszowie. Póki co liczba partnerów nie rośnie, ponieważ kryteria ich doboru nieco się zmieniły.
– Chętnych zgłasza się dużo, ale często bez jakiegokolwiek pojęcia o prowadzeniu biznesu. Wcześniej deklarowaliśmy, że pomożemy kandydatom znaleźć odpowiedni lokal i zorganizujemy szkolenia. Okazuje się jednak, że taka opieka jest dla nas zbyt kosztowna i czasochłonna. Dlatego preferujemy franczyzobiorców, którzy dysponują już własnym lokalem a także posiadają doświadczenie w biznesie gastronomicznym – mówi Małgorzata Rzepecka. Dodaje, że mogą to być osoby, które prowadzą już restauracje i chciałaby rozszerzyć swoją działalność o ofertę Przystanku Pierogarnia.
Inwestycja w Przystanek Pierograrni przy lokalu o powierzchni minimum 30 m2 to ok. 60 tys. zł. Najmniejszy funkcjonujący już lokal z okienkiem sprzedażowym ma 13 m2. Franczyzodawca twierdzi, że inwestycja w punkt marki zwróci się po upływie około roku.
Franczyzobiorca może liczyć na regularne dostawy świeżych pierogów od właścicieli. Sprzedaje je z narzuconą przez siebie marżą. Średnio porcja dla klienta pierogarni kosztuje od 8 do 10 zł.
 
                                 ZOBACZ W KATALOGU
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Pizzeria w mniejszym mieście 
                                                /08.10.2025
                                             
                                                Pizzeria w mniejszym mieście 
                                                /08.10.2025
                                            
                                            Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali
 
                