Meat&Fit to koncept przeznaczony raczej dla dużych i średnich miast, na pewno powyżej 20 tys. mieszkańców. Można otworzyć go tylko w formie punktu z okienkiem wydawczym lub z miejscami konsumpcyjnymi.
Piątek
04.08.2017
Meat&Fit właśnie otworzyło kolejny lokal – w Tarnowskich Górach. W tym roku sieć ma zamiar jeszcze sporo urosnąć.
 

Obecnie pod marką Meat&Fit działa pięć lokali. W tym roku otwarto już dwa, najnowszy 3 sierpnia w Tarnowskich Górach. I to nie koniec, bo do końca 2017 roku marka ma zamiar podwoić obecną liczbę lokali.
– Mniej więcej za miesiąc otworzymy dwa kolejne lokale, w Pile i Strzegomiu. A do końca roku mamy oprócz tego zaplanowane jeszcze trzy otwarcia – mówi Anna Chmielecka, menedżer ds. franczyzy sieci Meat&Fit.
W menu Meat & Fit znajdują się m.in. burgery z wołowiną, szarpaną wieprzowiną, kurczakiem lub wegetariańskie, frytki z batatów lub belgijskie oraz sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone, kawa.
– Trend fit, w który się wpisujemy, jest bardzo popularny wśród Polaków. Poza tym coraz bardziej rośnie świadomość konsumentów – nawet jeśli się nie odchudzają, to coraz bardziej zwracają uwagę na to, co jedzą – uważa Anna Chmielecka.

Meat&Fit to koncept przeznaczony raczej dla dużych i średnich miast, na pewno powyżej 20 tys. mieszkańców. Można otworzyć go tylko w formie punktu z okienkiem wydawczym (wystarczy lokal wielkości 30 m2) lub z miejscami konsumpcyjnymi (lokal powinien mieć powierzchnię min. 50 m2). Kwota inwestycji, według licencjodawcy, waha się między 30 a 60 tys. zł. Są to koszty wyposażenia sali i zakupu niezbędnego sprzętu, nie obejmują jednak remontu lokalu. Opłata licencyjna wynosi 5 tys. zł. Miesięcznie franczyzobiorca musi płacić 350 zł opłaty dla tzw. partnerów zewnętrznych, czyli np. za system operacyjny. Opłata franczyzowa jest naliczana w procentach od obrotu.
Franczyzodawca pomaga przy wyborze lokalizacji, koordynuje wykonanie kompletnego projektu technologicznego gotowego do odbioru przez Sanepid. wspólnie z franczyzobiorcą otwiera lokal i wspiera go w pierwszych dniach działalności. Zapewnienia też m.in. szkolenia, ciągłą logistykę dostaw, około 80 proc. towarów spożywczych, dostęp do artykułów produkowanych na wyłączność dla sieci Meat & Fit, m.in. takich jak: mięso, bułki, sosy, frytki belgijskie, przyprawy.


POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022