Firma w panierce

Chili Mili to koncept należący do rodzinnej firmy Mr. Hash, działającej w branży mięsnej od 1993 roku. Przez te wszystkie lata Mr. Hash przygotowywał m.in. hamburgery, kebaby, gyrosy, które sprzedawał do lokali gastronomicznych. Kilka lat temu wprowadził też na rynek panierkę do kurczaka Holly Powder – i to właśnie stało się inspiracją do powstania franczyzy. Pod szyldem Chilli Mili można otwierać lokale specjalizujące się w panierowanym kurczaku. W tej chwili działają już dwa, kolejne dwa (we Wrocławiu i Garwolinie) są w przygotowaniu.
Franczyzodawca pomaga przygotować projekt technologiczny oraz aranżacyjny lokalu.
– Staramy się tak zaprojektować całą linię technologiczną, by franczyzobiorca miał optymalnie urządzone stanowisko pracy, a jednocześnie nie wydawał pieniędzy na zbędne sprzęty i urządzenia – mówi Beata Terlikowska z firmy Mr. Hash. – Wspieramy także franczyzobiorcę w przygotowywaniu kampanii marketingowej, pomagającej w promocji restauracji. Szkolimy jego i personel, m.in. z zarządzania biznesem, przygotowywania menu, które w całości opracowujemy dla naszej sieci.
Bar powinien mieć powierzchnię minimum 40 m2. Szacowana kwota inwestycji to 60-70 tys. zł. Nie ma opłat franczyzowych, ani opłaty licencyjnej. Lokale natomiast zaopatrują się u franczyzodawcy w kluczowy produkt, czyli panierkę do kurczaka.
Istnieje też możliwość innej formy współpracy z Mr. Hash.
– Jeśli ktoś chce otworzyć lokal pod własnym szyldem, bo np. nie stać go na taką inwestycję, jakiej wymagają standardy naszej sieci, to także możemy mu w tym pomóc, przygotować projekty, doradzić w sprawie menu – wyjaśnia Beata Terlikowska. – Natomiast on zobowiązuje się do kupowania u nas panierki. Nie jest jednak zobowiązany do trzymania się wyłącznie „kurczakowego” menu, może wprowadzać dodatkowe produkty, np. kebab czy pizzę.
Polakom panierowany kurczak kojarzy się dzisiaj głównie ze światowym potentatem, czyli KFC. Czy mniejsze lokale są w stanie konkurować z takim gigantem?
– Mogą to zrobić, pod warunkiem, że nie będą się starały upodobnić do KFC, ale przeciwnie – odróżnić od niego – uważa Beata Terlikowska. – My tak robimy, wprowadzając chociażby bardziej zróżnicowane menu, np. kanapki nie tylko z kurczakiem, ale i grillowanym boczkiem, rukolą, ziarnami słonecznika. Staramy się też, by nasze lokale urządzać w bardziej slow foodowym, niż fast foodowym stylu.
ZOBACZ W KATALOGU






















































































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
Australijska sieć F45 rozwija franczyzę w Polsce. Oferuje gotowy model treningów grupowych, pełne wsparcie operacyjne i inwestycję od 300 tys. zł. Pierwsze siłownie ruszają w największych miastach.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali