Telepizza posiada też food trucki, które sprzedają pizze podczas eventów, wydarzeń sportowych, festiwali, koncertów. Ich obecność na imprezach plenerowych przekłada się bezpośrednio na wizerunek i wzrost świadomości marki, a tym samym na poziom sprzedaży w placówkach franczyzowych.
Poniedziałek
30.01.2017
Telepizza zwalnia franczyzobiorców z opłat przez pierwszy rok działalności.
 

Franczyzobiorcy Telepizzy są zobowiązani uiszczać opłaty miesięczne dopiero od drugiego roku prowadzenia biznesu. Ich wysokość uzależniona jest od wielkości obrotu pizzerii. Jeśli nie przekracza 60 tys. zł, wówczas opłata jest stała i wynosi 1,2 tys. zł. – Dzięki temu franczyzobiorcy mogą skupić się na zarabianiu. Start w biznesie zawsze jest trudny i bardzo często pierwsze miesiące decydują o powodzeniu przedsięwzięcia. Wysoka jakość poszczególnych placówek stanowi o kondycji całej sieci. Dlatego staramy się ułatwiać pracę naszym partnerom – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju sieci Telepizza Poland. Dodatkowo sieć pomaga partnerom zarówno w przygotowaniu do otwarcia biznesu, jak i w trakcie prowadzenia działalności. Licencjobiorca może m.in. liczyć na wsparcie w poszukiwaniu lokalu i negocjowaniu cen najmu, projektu i adaptacji placówki, a także zatrudnieniu i przeszkoleniu pracowników. Partnerzy przechodzą szkolenia wstępne, wdrażające w biznes i bieżące w takcie prowadzenia działalności. Mogą też korzystać ze stałej pomocy regionalnych doradców.

Hiszpańska sieć ciągle poszukuje rozwiązań, które przyciągną klientów. Telepizza stworzyła m.in. własną platformę internetową click&pizza, dzieki której można składać zamówienia przez aplikację, Twittera, jak i sms. – Dzięki temu realizujemy usługę bez pośredników, czyli portali zrzeszających sieci gastronomiczne. Od początku do końca kontrolujemy proces sprzedaży, co pozwala utrzymać wysoką jakość usługi. To ważne, ponieważ zamówienia online realizują franczyzobiorcy. To dla nich dodatkowe źródło dochodu, obok sprzedaży w restauracjach i przez telefon – mówi Leszek Nowak.

Telepizza otwiera pizzerie w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców, głównie na osiedlach, w centrach miast i w mniejszych galeriach handlowych. Telepizza posiada też food trucki, które sprzedają pizze podczas eventów, wydarzeń sportowych, festiwali, koncertów i pikników. Należą one wyłącznie do franczyzodawcy, jednak ich obecność na imprezach plenerowych przekłada się bezpośrednio na wizerunek i wzrost świadomości marki, a tym samym na poziom sprzedaży w placówkach franczyzowych.


doradca we franczyzie

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022