Kosmetyki szukają lokalizacji
                                                                        Stara Mydlarnia od kilkunastu lat tworzy kosmetyki do kąpieli, pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz do aromaterapii. Od 2010 roku marka rozbudowuje sieć franczyzową. Obecnie obejmuje ona 26 sklepów na terenie całej Polski.
  – W pierwszym kwartale tego roku planujemy otwarcie trzech kolejnych punktów. Pierwszy z nich rozpocznie działalność już w lutym – zapowiada Agnieszka Lisińska, odpowiedzialna za rozwój sieci Stara Mydlarnia. – Niestety, ograniczeniem w rozwoju naszej sieci jest brak ciekawych i perspektywicznych lokalizacji. Zależy nam głównie na otwieraniu nowych punktów w galeriach handlowych i centrach handlowych miast. Nasze sklepy świetnie wpisują się w charakter starego miasta, jednak obecnie życie handlowe często przeniosło się z takich miejsc do galerii handlowych i stąd, pomimo ogromnych walorów starówek, wielokrotnie decydujemy się na lokalizację w galerii lub przy głównych ulicach handlowych.
Stara Mydlarnia otwiera sklepy w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców lub w mniejszych, ale atrakcyjnych turystycznie. W tym roku marce najbardziej zależy na rozbudowie sieci w zachodniej części Polski, szczególnie we Wrocławiu, Szczecinie, a także na Śląsku. Na inwestycje w sklep potrzeba minimum 69 tys. zł. Do tego należy doliczyć koszty adaptacji lokalu.
  – Wymagamy z naszej strony konkretnego koloru ścian, dostosowania podłogi oraz wykonania odpowiedniego oświetlenia – podkreśla Agnieszka Lisińska.
  Optymalna powierzchnia dla lokalu to 35-40 m2, w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach dopuszczalna jest nieco mniejsza. Franczyzodawca zapewnia projekt lokalu wraz z pełną aranżacją ustawienia produktów na półkach, księgę standardów franczyzowych, bezpłatne szkolenie.
Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 2,5 tys. zł. Roczna opłata franczyzowa to 5 tys. zł (płatna jest w systemie kwartalnym). Szacowany przez franczyzodawce okres zwrotu z inwestycji wynosi 1-1,5 roku.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Kosmetyki z Francji
                                                /19.11.2024
                                            
                                            Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...